میرغضنفری: اهمیت کار شما با هیچ‌چیزی قابل جبران نیست

دلجویی فرماندار لاهیجان از خانواده نوجوان ۱۶ ساله که چندین نفر را نجات داد

فرماندار شهرستان لاهیجان به همراه معاون سیاسی و رئیس آموزش و پرورش با حضور در منزل مرحوم محمد نوروزی نیا دانش‌آموز پایه نهم مدرسه پورخصالیان که هفته گذشته بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان به همراه معاون سیاسی و رئیس آموزش و پرورش با حضور در منزل مرحوم محمد نوروزی نیا دانش‌آموز پایه نهم مدرسه پورخصالیان که هفته گذشته بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود حضور یافت.

میرغضنفری در این دیدار گفت: اهمیت کار شما با هیچ‌چیزی قابل جبران نیست و مطمئناً این کار را بدون هیچ چشم‌داشت مالی و به خاطر جلب رضای خدا انجام دادید و این رفتار ایثارگرانهء ارزشمند در جامعه تا ابدیت باقی خواهد ماند.

وی در ادامه گفت: امیدوارم این روش پسندیده خانواده مرحوم نوروزی نیا در جامعه به عنوان یک فرهنگ الهی و انسانی مورد عنایت و اهتمام قرار گیرد.

اهدای عضو محمد نوروزی نیا ۱۶ ساله ساکن شهرستان لاهیجان که به دلیل تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، جان چند بیمار را نجات داد، قلب، کبد و کلیه این فرد دچار مرگ مغزی با رضایت خانواده در مرکز فراهم آوری بیمارستان رازی برداشته و برای پیوند به بیماران نیازمند منتقل شد.

Share