در جلسه شورای اداری عنوان شد:

دست‌هایی به دنبال تخریب بندر آستارا است | مجتمع ارشاد مثل بیمارستان آستارا نیمه کاره افتتاح شد!

حجت الاسلام و المسلمین حافظ‌نیا با انتقاد از افتتاح ناقص پروژه های آستارا گفت: مجتمع ارشاد هم مثل بیمارستان آستارا نیمه کاره افتتاح شد!

باختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور ارسلان زارع سرپرست استانداری گیلان و جمعی از مدیران کل استان در فرمانداری آستارا برگزار شد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در این جلسه خواستار جدی گرفتن مسائل این شهرستان توسط مسئولان استان شد وگفت: مسئولان گیلان باید آستارا را ببینید! نباید این شهرستان همیشه در بحث تخصیص اعتبارات و تکمیل پروژه ها مظلوم واقع شود.

ولی داداشی با درخواست از ورود جدی استانداری به هماهنگی بین دستگاههای اجرایی گفت: از جزیره ای کار کردن بپرهیزیم، وظیفه تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمت رسانی خالصانه و کاملاً هماهنگ با یکدیگر برای مردم است.

داداشی با اشاره به حل مشکلات راه آهن و تعریض جاده آستارا_اردبیل گفت: از استانداری گیلان خواستار ابلاغ تشکیل کارگروه برای حل مشکلات این حوزه را داریم، در زمینه های دیگر ۶۳ میلیارد تومان برای بحث زیرساخت‌های فاضلاب و آب شرب برای شهرستان آستارا دریافت کردیم، همچنین پروژه سد لاستیکی نیز در همان ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی باقیمانده و نیاز به یک نگاه ویژه‌ای دارد، در خصوص بندر آستارا نیز باید به لایروبی آن توجه ویژه ای داشت، فکر می کنم در پشت پرده دست هایی برای تخریب بندر و عدم توسعه و تبادلات تجاری میان تجار ایران و کشورهای همسایه است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به دریافت دستگاه سی تی اسکن و انعقاد قرارداد آن گفت: سی تی اسکن، ماموگرافی و خدمات ویژه پزشکی برای شهرستان دریافت شده و در حال انجام است.

نماینده آستارا با اشاره به سفر خود به جمهوری آذربایجان برای مذاکرات بحث گذر مرزی گفت: انشاءالله فردا عازم کشور جمهوری آذربایجان برای مذاکره از طرف مجلس کشورمان برای بحث لغو روادید گذر مرزی مرزنشین آن هستیم که انشاالله در آینده نزدیک خبرهای خوبی را در این زمینه انجام بدهیم.

مجتمع ارشاد هم مثل بیمارستان آستارا نیمه کاره افتتاح شد!

امام جمعه آستارا در این جلسه اقدامات عملی برای نگاه ویژه به آستارا مطلوب ندانست و گفت: متاسفانه بیشتر از سوی مسئولین حرف زده شده تا عمل! انتظارمان از مسئولان استانی حساس دانستن آستارا در عمل است.

حجت الاسلام و المسلمین حافظ‌نیا با انتقاد از افتتاح ناقص پروژه های آستارا گفت: مجتمع ارشاد هم مثل بیمارستان آستارا نیمه کاره افتتاح شد!  امروز نباید در مسائل فرهنگی فرصت‌سوزی کرد، با افزایش هزینه ها از بابت تکمیل این سالن نگران هستیم و این از دغدغه‌های مهم فرهنگی مردم آستارا است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آستارا مشکل دوم مردم را عدم تجهیز بیمارستان آستارا دانست و گفت: ما در این شهرستان در بحث بیمارستان مشکلات بسیاری را داریم و دغدغه چند ساله ام همین مورد بوده و آن را فریاد میزنم!شما باید گرفتاری مردم را ببینید! چرا برای یک MRI ساده مردم با تحمل خطرات راه به شهرستان تالش می روند؟ بیمارستان با جان مردم سر و کار دارد و باید امکانات سخت افزاری و پزشکان آن را با نگاه ویژه دید.

حافظ نیا با انتقاد از عدم تکمیل پروژه چمن مصنوعی و استخر سرپوشیده آستارا گفت: سالن‌های ورزشی ما در شان مردم نیستند و باید یک نگاه ویژه به ورزش این شهرستان شود.

Share