صفارهرندی مطرح کرد:

در جنگ فرضی ۲۰ هزار آمریکایی در روز اول کشته خواهند شد| ۲ احمدی‌نژاد می‌شناسم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی مسئولان ما به اشتباه به غربی‌ها امید بسته بودند، آنها دچار خوش‌بینی سیاسی شده بودند و با شعار به پیش می‌رفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، محمدحسین صفارهرندی صبح امروز در دوره آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه ویژه فعالان دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اظهار کرد: تنها انسان کامل می‌تواند در مسیر خداوند گام بردارد و اگر شعار الهی بدون معرفت سر داده شود، از باطن آن کفر زاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه کسی که در راه خدا و قلعه توحید گام بردارد از هیچ چیز و هیچ فردی نمی‌ترسد افزود: وجود مبارک امام رضا(ع) در ایران اسلامی موجب پایداری و حفظ ملت ایران شده و امامزادگانی که در سراسر این کشور آرمیده‌اند این مملکت را نگاه داشتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان اینکه گام دوم انقلاب را با یک مانیفست و چشم‌انداز مشخص شروع کردیم افزود: در حال حاضر وارد دوره تاریخی از کشور شدیم که یک تمدن باشکوه را نوید می‌دهد.

چشم‌انداز پیش روی ملت ایران حاکی از افتخارات فراوان است

وی با بیان اینکه دانشجویان امروز ایران اسلامی در یک برهه تاریخی هستند که نقطه عطف تاریخ ایران‌زمین است تصریح کرد: چشم‌انداز پیش روی ملت ایران حاکی از افتخارات فراوان است چراکه دوره فتوحات بزرگ آغاز شده است.

صفارهرندی با بیان اینکه مهمترین دستاورد امروز مردم ما این است که خود را پیدا کرده‌اند ادامه داد: این دستاورد به قدری مهم است که کشورهای بسیاری به دنبال الگو گرفتن و کشف راز موفقیت ملت ایران هستند.

وی با بیان اینکه امروز قدرت نفوذ ایران اسلامی در منطقه که از دریای مدیترانه گرفته تا دریای سرخ را در بر می‌گیرد موجب حسرت دشمن شده است خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم ادعا کنیم که انقلاب اسلامی از مرزهای جغرافیای ایران فراتر رفته است.

پیام انقلاب در منطقه پژواک می‌کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان اینکه دشمن  عملاً اعلام کرده توان زورآزمایی با ایران را ندارد گفت: در جنگ فرضی ۲۰ هزار آمریکایی در روز اول کشته خواهند شد، آنها خوب می‌دانند که نبرد نظامی با ایران عواقب سنگینی برایشان دارد.

وی با تأکید بر اینکه اگر از جلد انقلاب خارج شویم، باید باج بدهیم ادامه داد: امروز باید به گذشته بازگردیم و بدانیم که با چه خطرهایی مواجه بودیم و چگونه آن‌ها را از سر گذراندیم.

صفارهرندی با اشاره به اینکه امروز پیام انقلاب در منطقه پژواک می‌کند خاطرنشان کرد: کشور در حوزه علمی و نظامی سرآمد است و به طور اعجاب‌آوری پیشرفت کرده‌ایم به طوری که در شتاب علمی رتبه اول منطقه را داریم.

فضای مجازی را نباید رها کرد

وی با بیان اینکه برخی مسوولان ما به اشتباه به غربی‌ها امید بسته بودند گفت: آنها دچار خوش‌بینی سیاسی شده بودند و با شعار به پیش می‌رفتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه محیط کسب و کار را می‌شود سامان داد اظهار کرد: بانک مرکزی را نمی‌توان با دستورات لحظه به لحظه مدیریت کرد و این باعث می‌شود به مردم فشار آمده و نوسانات بسیاری رخ دهد.

وی درباره فضای مجازی نیز تصریح کرد: در همه جای دنیا فیلترگذاری انجام می‌شود و نباید این مسأله را رها کرد.

صفارهرندی با اشاره به توقیف نفتکش ایرانی توسط بریتانیا گفت: حتماً این اتفاق بدون پاسخ نخواهد ماند، عالم سیاست غرب بر دروغگویی استوار است و متأسفانه از اخلاق به دور هستند.

من ۲ احمدی‌نژاد می‌شناسم…

وی در پاسخ پرسش دانشجویان درباره احمدی‌نژاد نیز خاطرنشان کرد: من دو احمدی‌نژاد می‎شناسم که در چهار ساله اول و دوم دوران ریاست جمهوری‌اش متفاوت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت اول احمدی‌نژاد در خدمت به مردم رکورددار است و مدیران انقلاب و پرتلاشی در راه خدمت به کشور حرکت کردند، اما احمدی‌نژاد از اواخر دوره اول دچار پریشان‌حالی شد که گرایش‌های فکری و مواضعش تغییر کرد.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: شرط لازم برای پیروزی در همه عرصه‌ها اتحاد است و باید در داخل کشور به این مسأله توجه کنیم.

Share