آیت الله فلاحتی: پدران و مادران به فکر فرزندان خود باشند

دخترانی که در خیابان هرزگی می‌کنند در آخرت سرافکنده هستند

نماینده ولی فقیه در گیلان ریشه کن کردن عقاید مردم را از اهداف دشمن عنوان کرد و گفت: اذان، نماز و عبادتی که از آن فریاد و قیام علیه ظلم بر نخزید فایده ای ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی در همایش بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه به مناسبت روز ملی حریم و بزرگداشت امامزادگان در بقعه متبرکه سید محمد نجفی بندر انزلی اظهار کرد: دنیایی که در آن زندگی می کنیم، دنیای جنگ اراده ها است.

وی ادامه داد: در جنگ اراده ها ریزش ها بیش از جنگ نرم و سلاح های نظامی است زیرا دشمن می خواهد بکشد و پیش برود اما در جنگ اراده ها مرزی وجود ندارد و نبرد با افکار، اندیشه، اراده و عقیده مردم است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه کسانی در جنگ اراده ها پیروز میدان هستند که از اراده و عقیده قوی برخوردار باشند، بیان کرد: در جنگ اراده ها دشمن فرهنگ ملی و بومی جامعه را هدف می گیرد و اکنون با آن مواجه هستیم.

آیت الله فلاحتی به هدف قرار دادن انقلاب اسلامی و ملت ایران توسط قدرت های سلطه گر در جنگ نرم اشاره کرد و گفت: در جنگ نرم دشمن به دنبال تهی کردن مردم از ارزش های معنوی و جایگزین کردن فرهنگ غیر دینی است.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد نماد دین بین مردم نباشد، تصریح کرد: وجود هر بی حجاب در جامعه یک پیروزی برای دشمن است و کسانی که هنجارشکنی می کنند سبب خوشحالی دشمنان اسلام می شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، ریشه کن کردن عقاید مردم را از اهداف دشمن دانست و خاطرنشان کرد: شبکه های رسانه ای دشمن به دنبال ترویج فرهنگ بی و بندوباری بین مردم هستند.

آیت الله فلاحتی با تاکید براینکه اذان، نماز و عبادتی که از آن فریاد و قیام علیه ظلم بر نخزید فایده ای ندارد، یادآور شد: در جنگ نرم باید به اهل بیت(ع) نزدیک شویم و بدانیم حضرت فاطمه(س) و زینب(س) از ما چه می خواهند.

وی، احیای بقاع متبرکه را یکی از راهکارهایی عنوان کرد که می تواند جامعه را به اهل بیت(ع) نزدیک کند و اظهار کرد: امامزادگان الگوهای جامعه هستند.

امام جمعه رشت با اشاره به شجاعت تمام امامزادگان، بیان کرد: شجاعت و ظلم ستیزی از ویژگی ها و شاخص های امامزادگان است.

آیت الله فلاحتی، امامزادگان را برای جوامع اسلامی عزت آفرین عنوان کرد و افزود: نخستین ویژگی که انسان در کنار امامزادگان می آموزد مقابله با ظالمان است.

وی شجاعت، ظلم ستیزی و معنویت گرایی را ۳ شاخصه امامزادگان برشمرد و تصریح کرد: انسان در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه می تواند ویژگی های مذکور را در خود احیا کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امامزادگان معنویت گرا بودند، خاطرنشان کرد: اولیای الهی و امامزادگان برای جامعه معنویت زا هستند.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه پدران و مادران گیلانی باید به فکر فرزندان خود باشند، اظهار کرد: تعدادی از دخترانی که در خیابان هرزگی می‌کنند در آخرت سرافکنده هستند.

Share