یک نماینده مجلس: برخی کار چاق‌کن‌ها هم ریش دارند هم تسبیح

خدایا هفت‌خط های داخل حکومت را نابود کن | برخی مدیران خیلی پررو هستند

حسن کامران گفت: ما باید کاری کنیم که چفت و بند در این قوانین به گونه‌ای باشد که کاسبی و کار چاق کنی کمتر شود و پاکدستان را رشد دهیم گرچه من چشمم آب نمی‌خورد اینها میدان را به پاکدستان بدهند و با توجیهات مختلف مانع می‌شوند؛ بعضی‌هاشان هم ریش و انگشتر و تسبیح دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین، در جریان بررسی طرح مرمت‌های بافت‌های تاریخی در مجلس حسن کامران نماینده مردم اصفهان با گویش خاص خودش انتقاداتی را به نوع مدیریت‌ها مطرح کرد و گفت: عملکرد این افراد از طریق تبانی است و جالب است که ماله‌کشی‌شان هم با قانون است یعنی وقتی به آنها می‌گوییم چه کار می‌کنید در این هیات مدیره‌ای که با رفاقت و فامیلی آمدید و حالی‌ات نیست، چاق هم می‌گیرید، نجومی هم می‌گیرید حالا هم که خیلی‌ها پررو تشریف دارند یعنی وقتی به آنها می‌گوییم شفاف حسابتان را بگویید آن هم با یک کارت ملی و یک شماره حساب به قبایشان برمی‌خورد.

او کنایه هایش را اینگونه ادامه داد: جالب است عین لانه‌های موش از این سوراخ در می‌روند و از آن سوراخ درمی‌آیند. از این هیات‌مدیره که بیرون می‌کنند سر از جای دیگری درمی‌آورند. جالب است هیچ‌کدام از انها نخبه کوچه و بازار نیستند. بعد هم خروجی این دارو دسته ‌بازی‌ها و گاهی چپ و گاهی راست چیست؟ اخر هم سر درنیاوردیم. در شهر ما در هتل عباسی نوش جان می‌کنند که خورشت ماستش قاتق است که گوشت گردن و زعفران دارد و فقرا اصلا نمی‌فهمد این چیست یعنی  بصیرت دارد که ما را حفظ کردند اما واقعیت این است که اگر ما این جابجایی را داشتیم ما نه بیکاری داشتیم و نه گرانی . طرف وقتی چاق می‌خورد و چاق زندگی می‌کند؛ عقب ماشین می‌نشیند و و در ماشین را برایشان باز می‌کنند و فرهنگ اربابی پیدا کرده اند حالا می‌گویید چرا ظن را آوردید که ما به افراد نگاه بد داشته باشیم؛ چرا نگاه بد نداشته باشیم؟ در استان‌ها دوتا کار چاق کن یک جلسه داشته باشند یکدیگر را پیدا می‌کنند اما دوتا دست‌پاک بخواهند یکدیگر را پیدا کنند کار سختی است اصلا از ظن هم گذشته بایستی در این مفاد شک را می‌گذاشتند.

کامران گفت: ما باید کاری کنیم  که چفت و بند در این قوانین به گونه‌ای باشد که کاسبی و کار چاق کنی کمتر شود و پاکدستان را رشد دهیم گرچه من چشمم آب نمی‌خورد اینها میدان را به پاکدستان بدهند و با توجیهات مختلف مانع می‌شوند؛ بعضی‌هاشان هم ریش و انگشتر و تسبیح دارند؛ جل‌الخالق که چطور نرم افزاری فساد درست می‌کنند و اگر یک کارمندی تذکر داد زیرآب آن را می‌زنند. یکسری عناوین قشنگ‌ هم درست می‌کنند مانند تضعیف مدیریت، تمرد و … از این بحث‌هایی که زمینه فساد را زیاد می‌کنند.

نماینده اصفهان در ادامه گفت: من می‌خواهم سه دعا بکنم خدایا حقه‌بازان داخل حکومت را نابود بفرما، دوم آنکه خدایا هفت‌خط‌های داخل حکومت را نابود کن و آنهایی را که اشرافی گری را توسعه می‌دهند خدا لعنت‌شان کند که امروز این نارضایتی‌ها به این دلیل است.

کامران با همان لهجه خاص خود در پاسخ به نماینده ای که گفت خدا هدایتشان کند گفت: «این‌ها هدایت‌ نمی‌شوند خدا ورشون داره»

Share