واکنش عبدالرضا داوری، بهمن شریف زاده و مهران عبدالله‌پور

حمید بقایی در زندان سکته مغزی کرد؟!

بهمن شریف زاده از روحانیون نزدیک به مشایی در گفتگویی کوتاه اظهار داشت: براساس اخباری که من دارم یک لخته خون در سر بقایی بوده که بخاطر آن به بیمارستان منتقل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حمید بقایی، معاون اجرایی محمود احمدی‌نژاد در دولت یازدهم در زندان دچار سکته مغزی شد.

عبدالرضا داوری مشاور رسانه‌ای محمود احمدی نژاد خبر سکته مغزی بقایی را تایید کرد.

 شریف‌زاده: بقایی بخاطر لخته خود در سرش، به بیمارستان منتقل شده است

همچنین بهمن شریف زاده از روحانیون نزدیک به مشایی در گفتگویی کوتاه با خبرآنلاین گفت: براساس اخباری که من دارم یک لخته خون در سر بقایی بوده که بخاطر آن به بیمارستان منتقل شده است.

رییس سازمان زندانها: بقایی از ۸ روز پیش در اوین نیست

رئیس سازمان زندان‌ها درباره انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر سکته مغزی حمید بقایی اظهار کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته، نامبرده از روز شنبه هفته گذشته در مرخصی هشت روزه به سر می‌برد و امروز مرخصی وی تمام می‌شود.

بقایی باید خود را فردا (یکشنبه) ۳۰ تیر به زندان معرفی کند و اگر هم در خارج از زندان برای وی اتفاقی افتاده باشد ما اطلاعی نداریم.

عبدالله پور: بقایی۲۰ روز قبل دچار سکته خفیف مغزی شده است

مهران عبدالله پور در گفت و گو با ایسنا، گفت: حدود بیست روز قبل موکلم در زندان دچار عارضه مغزی شدند و پزشکان تشخیص دادند که نیاز به پیگیری پزشکی و مرخصی دارند و این رویه ۱۵ الی ۲۰ روز طول کشید و نهایتا هفته قبل آقای بقایی به مرخصی درمانی امدند.

وی افزود: امروز دنبال کارهای پزشکی ایشان بودیم و مشخص شد که ۲۰ روز قبل دچار سکته خفیف مغزی شده است و لخته خون در مغزش رویت شده است.

وی همچنین گفت: کارهای ابتدایی بیمارستان و نیز اخذ ام آر ای در حال انجام است.

Share