جشن تجلیل از بازنشستگان آبفای گیلان برگزار شد

حسینی: بازنشستگان سرمایه‌های مهم آبفا به حساب می‌آیند

باهدف ارج نهادن به زحمات همکاران و ایجاد زمینه تبادل تجربیات، مراسم تجلیل از بازنشستگان آبفای گیلان برگزار شد. این مراسم که با اجرای برنامه های متنوع توسط هنرمندان گیلانی همراه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، باهدف ارج نهادن به زحمات همکاران و ایجاد زمینه تبادل تجربیات، مراسم تجلیل از بازنشستگان آبفای گیلان برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای برنامه های متنوع توسط هنرمندان گیلانی همراه بود، سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه همکاران بازنشسته از سرمایه های مهم آبفا به حساب می آیند، اظهار داشت: آبفای گیلان در سال ۱۳۷۱ تاسیس شد، اما تا قبل از آن آب توسط آب منطقه ای و فاضلاب توسط شهرداری ها اداره می شد.

حسینی جمعیت تحت پوشش آب گیلان را در زمان تشکیل ۵۸ درصد اعلام کرد و گفت: طی این سال ها جمعیت امروز تحت پوشش آب به ۹۳/۹۹درصد رسیده است.طول شبکه توزیع به حدود ۵۰۰۰کیلومتر رسیده و ۳۸۳۰۰۰مترمکعب مخازن ذخیره ایجاد شده است و همه اینها امکانپذیر نبود مگر با تلاش کارکنان سخت کوش آبفای گیلان که یا از ابتدا با شرکت بوده اند و هنوز هم در حال کار و فعالیت هستند یا از مجموعه همکارانی بوده اند که با کوله باری از تجربه از آب منطقه ای یا شهرداری ها به آبفا پیوستند و اکنون از بازنشستگان عزیزمان هستند.

مدیرعامل آبفای گیلان طول عمر شرکت را به سه دسته تقسیم کرد و گفت: با توجه به اینکه در استانی با بارش سالانه بیش از ۱۰۰۰میلی متر زندگی می کنیم، لیکن در آبرسانی باچالش هایی مواجه هستیم، برهمین اساس در دهه ی اول از شرکت انتظارات زیادی برای آبرسانی  واجرای پروژه ها بود، در دهه دوم افزایش کیفیت مد نظر قرار گرفت و در دهه سوم ارائه خدمات غیرحضوری،خدمات بهتر و بهینه به مشترکین مورد انتظار است.

وی ضمن تقدیر از همه بازنشستگان شرکت،از مدیران عاملان اسبق شرکت نیز یاد کرد و گفت: در زمان مسئولیت من ۱۱۲نفر از همکاران به افتخار بازنشستگی نائل شدند که تلاش کردیم با برنامه ریزی های انجام شده سنوات این عزیزان به موقع پرداخت شود.

رئیس هیأت مدیره آبفای گیلان با ذکر این نکته که زمانی که همکاران در شرکت به سرمی برند بیشتر از زمانی است که نزد خانواده ی خود هستند، این مهم را ارزشمند خواند و تصریح کرد: تلاش داریم در جهت حفظ مقام و منزلت اجتماعی همکاران بازنشسته و ایجاد انگیزه در همکاران شاغل برای بعد از بازنشستگی گام برداریم، همچنین برای اعتلای شرکت بیش از پیش خواهیم کوشید و از تجربیات ارزشمند بازنشستگان در حل مسائل بهره خواهیم برد.

در پایان با تقدیم هدایا و لوح تقدییر از بازنسشتگان شرکت تجلیل به عمل آمد.

Share