درگیری با دختر جوان شایسته تقدیر شناخته شد

تقدیر رئیس پلیس از مأموران حاضر در ماجرای پارک!

با دستور فرمانده ناجا، رئیس پلیس پایتخت از عملکرد شایسته مأموران سرکلانتری چهارم در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی پارک پلیس قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، بنا بر تدبیر سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، از کارکنان وظیفه‌شناس پلیس پایتخت در حادثه پارک پلیس تهرانپارس تقدیر شد.

بر پایه این گزارش، حسب دستور فرمانده ناجا سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت از عملکرد بهنگام و شایسته مأموران سرکلانتری چهارم در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی با اهدای لوح و هدیه نقدی قدردانی کرد.

گفتنی است در فیلم منتشر شده مامورانی دیده می‌شوند که قصد دارند به زور دختر نوجوانی را وارد خودروی نیروی انتظامی کنند و پس از اینکه با مقاومت او مواجه می‌شوند با خشونت او را به داخل ماشین می‌اندازند. بعد از این رفتار مامور پلیس با دختران حوان فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ در اولین اقدام خبر از بازداشت و عزل ماموران حاضر در آن صحنه کرد که البته ساعاتی بعد منتفی و اعلام شد که دستور عزل و بازداشت جانشین کلانتری و مامور پلیس حاضر در پارک پلیس تهرانپارس تا اعلام نتایج از سوی بازرسی فاتب به تعویق خواهد افتاد.

همچنین صفحه منتسب به فرمانده ناجا در اینستاگرام با انتشار مطلبی از ماموران پلیس در ماموریت‌ها حمایت کرده و نوشته بود: “پلیس همواره در خط مقدم جبهه مبارزه با ناهنجاری‌ها و طبق قانون ماموریت خود را انجام می‌دهد، نیروی انتظامی از کارکنان خدوم و متعهد خود که بر مبنای قانون ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند حمایت کرده و خواهد کرد”

 

Share