فرماندار بندر آستارا خبرداد:

تعرفه ورودی ساحل سفیر امید برای بومی‌ها کاهش می‌یابد | نارضایتی مردم از بالا بودن تعرفه

فرماندار آستارا در جلسه شورای معاونین و بخشداران اعلام نمود تمام دریافتی ها در ساحل سفیر امید براساس مصوبات شورای شهر بوده اما درپی تعدیل آن برای مراجعین بومی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن رستم زاد، فرماندار آستارا در جلسه شورای معاونین و بخشداران اعلام نمود تمام دریافتی ها در ساحل سفیر امید براساس مصوبات شورای شهر بوده اما درپی تعدیل آن برای مراجعین بومی است.

وی افزود: برخی گلایه های مردمی در خصوص نحوه عملکرد دریافت تعرفه های ورودی جهت مراجعه به قسمت های مختلف ساحل سفیر امید شهر آستارا وجود دارد که از نارضایتی عمومی مبنی بر بالا بودن ارقام خبر می دهد.

رئیس ستاد سواحل و تفرجگاههای شهرستان ادامه داد: شهرداری یا هرنهاد خدمت رسان مشابه دیگر، برای ارائه خدمات بهتر به مردم ناگزیراست قسمت اعظم منابع مالی آن را از محل درآمدها و اصطلاحا بلیط فروشی تامین کند و چنین اعتباراتی از سوی بودجه های جاری یا عمرانی دولت تامین نمی شود و این نهاد براساس وظایف ذاتی خود با طرح سالانه موضوع در کمسیون های مربوطه ارقامی را مصوب و به شرکت پیمانکار ابلاغ می نماید و موظف است با نصب بنر اعلام قیمت ها و تعرفه ها در قسمت های مختلف بر حسن اجرای آن نیز نظارت داشته باشد تا خدای ناکرده تخلفی در این خصوص رخ ندهد و مردم قادر باشند مراتب تخلفات احتمالی را نیز با شماره های پیش بینی شده به مراجع ذیصلاح اطلاع دهند.

فرماندار آستارا ادامه داد: با علم به تمام این موارد به عنوان رئیس ستاد سواحل شهرستان جلساتی را با شهردار و اعضای شورای شهر در برنامه های خود منظور کرده است که در هرصورت دریافتی ها برای مراجعین بومی شهر تعدیل شود تا مردم بتوانند از امکانات موجود در زادگاه خود بیش از پیش استفاده نموده و مشکلی برای همشهریان شریف ایجاد نگردد.

Share