هر گونه حمله از سوی ایران به هر هدف آمریکایی با پاسخ قدرتمند نظامی مواجه می‌شود

ترامپ ایران را تهدید به حمله نظامی کرد|آنها کلماتی مثل «خوب» و «دلسوزی» را نمی‌فهمند

در این رشته توییت آمده است: رهبران ایران معنی کلماتی چون «خوبی» یا «دلسوزی» را هرگز نفهمیده‌اند. متاسفانه تنها چیزی که آن‌ها درک می‌کنند زور و قدرت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا ایران را تهدید به حمله‌ کرد.

رییس جمهوری آمریکا در توییتر نوشت: «هر گونه حمله از سوی ایران به هر هدف آمریکایی با پاسخ قدرتمند و سخت نظامی مواجه می‌شود.»

به نظر می‌رسد توئیت ترامپ در واکنش به سخنان حسن روحانی، رییس جمهوری ایران که گفته بود «کاخ سفید دچار معلولیت ذهنی شده است» باشد.

در این رشته توییت آمده است: «رهبران ایران معنی کلماتی چون «خوبی» یا «دلسوزی» را هرگز نفهمیده‌اند. متاسفانه تنها چیزی که آن‌ها درک می‌کنند زور و قدرت است. آمریکا بزرگترین قدرت نظامی در جهان است و تنها در دو سال گذشته ۱.۵ تریلیون دلار در آن سرمایه‌گذاری شده است.»

ترامپ نوشت: «مردم خوب ایران بدون هیچ‌ دلیلی در حال عذاب کشیدن هستند. رهبران آنان پول ایران را صرف ترور می‌کند و مقدار اندکی را برای باقی مسائل می‌گذارد. آمریکا هنوز استفاده ایران از بمب ‌های کنارجاده‌ای و ای‌اف‌پی را که ۲۰۰۰ آمریکایی را کشته و تعداد زیادی را زخمی کرده فراموش نکرده است.»

رییس جمهوری آمریکا این رشته توییت را با تهدید مستقیم ایران پایان می دهد: «سخنان توهین‌آمیز و جاهلانه ایران که امروز بیان شد تنها نشان دهنده این است که آنان فهمی از واقعیت ندارند. هرگونه حمله از سوی ایران به هر هدف آمریکایی با قدرتمندترین پاسخ مواجه خواهد شد. در برخی مناطق این به معنی نابودی کامل است. دیگر خبری از جان کری و اوباما نیست.»

Share