رئیس فدراسیون فوتبال:

تحریم شده‌ایم و فیفا هیچ پولی به ما پرداخت نکرده | وزارت ورزش و بانک مرکزی دلواپس باشد

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت با بیان اینکه تحریم شده ایم و فیفا هیچ پولی به ما پرداخت نکرده است، افزود: ما بارها با فیفا مکاتبه کردیم که آنها مدعی شدند نتوانستند شریک بانکی پیدا کنند که مطالبات ما را به حساب آنها حواله کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مهدی تاج قبل از دیدار تیم های ملی امید و بزرگسالان در خصوص تحریم هایی که رخ داده گفت: تحریم شده ایم و فیفا هیچ پولی به ما پرداخت نکرده است.

تاج در خصوص اینکه تکلیف طلب ویلموتس چه می شود گفت: از این مبلغ هم چیزی به ما نداده اند و فعلا در حال تلاش هستیم تا طلب وی را پرداخت کنیم.

وی تاکید کرد: این شدت و دلواپسی باید در وزارت ورزش و بانک مرکزی به وجود بیاید تا مشکلات حل شود. به هر حال ما در حال طی کردن مسیر قانونی قضایا هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: ما بارها با فیفا مکاتبه کردیم که آنها مدعی شدند نتوانستند شریک بانکی پیدا کنند که مطالبات ما را به حساب آنها حواله کنند. به هر شکل فدراسیون موظف است مشکلات خودش را حل کند که این کار را پیگیری خواهیم کرد.

تاج در خصوص اشتباه سایت ای اف سی در حذف نام ایران در رنک باشگاهی گفت: این مساله یک اشتباه تایپی بود که پیگیری کردیم و حل شد.

وی در خصوص اینکه درخواستش از دولت چیست گفت: ما درخواست مالی از دولت نداریم و فقط می خواهیم برای پیگیری مطالبات فدراسیون به ما کمک کنند.

وی در پاین با تاکید بر اینکه حساب های فدراسیون بسته است گفت: این موضوع هم یکی از مشکلات ما است که دست ما را بسته اما با همه این مشکلات پیگیر هستیم تا کارها روی روال بیفتد.

تاج ادامه داد: از سه ماه قبل از عید هیچ پولی از وزارت ورزش دریافت نکرده ایم و تمام منابع مالی ما بایکوت شده اند.

Share