سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در اولویت برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار گرفت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهمیت امنیت شغلی کارکنان، از مدیریت منابع انسانی دانشگاه خواست تمام تلاش خود را برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به کار بندد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ارسلان سالاری، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی نشستی با کارکنان دفتر فنی دانشگاه، گفت: با توجه به ظرفیت استان و نیاز مردم، باید پروژه های نیمه تمام عمرانی حوزه سلامت در اسرع وقت، به اتمام برسد.

وی کمک و همفکری برای شناسایی و رفع مشکلات موجود را از اهداف مهم دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد و افزود: در این زمینه نظارت مستمر بر فرایندها و ساختار ها می تواند مثمر ثمر باشد.  دکتر سالاری، تاکید کرد: اگر عقب ماندگی ها  شناسایی و رفع نشود، قابل جبران نخواهد بود.

وی، با اشاره به دغدغه کارکنان قراردادی دانشگاه برای تبدیل وضعیت، تصریح کرد: تمام تلاشم را برای تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی به کار خواهم بست و در این راستا از مدیریت منابع انسانی می خواهم با توجه به اهمیت امنیت شغلی کارکنان، این مهم را در الویت کارها قرار دهد.

وی با بیان این که در حال حاضر فرسودگی زیرساخت های درمانی در گیلان، هزینه های هنگفتی را برای ارتقای سلامت در استان ایجاد کرده است،  از این مهم به عنوان یکی از اصلی ترین مشکلات حوزه دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان یاد کرد و افزود: در این خصوص تامین امکانات و تجهیرات اولیه و اولویت بندی فرایندها بر حسب اورژانسی و غیراورژانسی بودن آنها برای بهبود وضعیت موجود، ضروری است.

در این نشست، پروژه های مدیریت منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه تشریح شد و کارکنان این حوزه دغدغه ها و راهکارهای خود را برای بهبود روند موجود، با سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در میان گذاشتند. عدم تبدیل وضعیت نیروهای قراردای به ویژه نیروهای با سابقه دانشگاه، مهمترین دغدغه مطرح شده کارکنان در این جلسه بود.

 گفتنی است: دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۵۰ پروژه  فعال عمرانی در حوزه سلامت دارد.

Share