یک روز مانده به پایان مسابقات؛

بوکسورهای نوجوان گیلان با اقتدار قهرمان کشور شدند

بوکسورهای نوجوانان گیلانی یک روز مانده به پایان رقابت های قهرمانی بوکس نوجوانان کشور در استان لرستان با اقتدار قهرمان این رقابت ها شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان کشور که از ۲۵ تیر ماه امسال به میزبانی استان لرستان در شهر خرم آباد آغاز شده فردا (جمعه) با برگزاری رقابت‌های فینال اوزان مختلف به کار خود پایان می‌دهد.

گفتنی است در این دور از رقابت‌ها استان‌های گیلان به عنوان قهرمان دوره گذشته و استان لرستان به عنوان میزبان این رقابت‌ها با ترکیب کامل در مسابقات حضور داشتند که استان گیلان با ۳۵ امتیاز موفق شد با پیروزی پیاپی بوکسورهای نوجوان خود برای دومین سال متوالی به عنوان قهرمانی تیمی این مسابقات دست یابد.

لازم به ذکر است امروز در مسابقات نیمه نهایی این رقابت‌ها از ۹ بوکسور گیلانی راه یافته به این مرحله شش بوکسور موفق شدند با پیروزی بر حریفان خود به فینال این رقابت‌ها راه یابند.

ابوالفضل محسنی، محمدجواد گلزاری، علیرضا شعبان زاده، محمدرضا جبین سا، احمدرضا سعدی، حبیب پورکان بوکسورهای گیلانی راه یافته به فینال این رقابت‌ها هستند که فردا برای کسب مدال طلا برابر حریفان خود در رینگ قرار می‌گیرند.

متین جولانی، عرشیا شعبانی پور، آرمان میرزایی نیز سه بوکسور نوجوان گیلانی هستند که به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافتند.

Share