در شهر زنجان؛

بنر جنجالی «برجام، ظهور امام زمان را به تعویق انداخت» جمع آوری شد+ عکس

بنر جنجالی برپاشده مقابل مسجد شهید آیت‌الله دستغیب زنجان پایین کشیده شد. نحوه طراحی این بنر با عکسی از رهبر انقلاب طوری بود که بیننده در نگاه اول تصور می‌کند جمله‌ای که نوشته شده، از مقام معظم رهبری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روزنامه ایران نوشت: در پی تذکرات مردم متدین زنجان، بنر جنجالی برپاشده مقابل مسجد شهید آیت‌الله دستغیب این شهر پایین کشیده شد.

نحوه طراحی این بنر با عکسی از رهبر انقلاب طوری بود که بیننده در نگاه اول تصور می‌کند جمله‌ای که نوشته شده، از مقام معظم رهبری است. در حالی که این طور نبوده و محتوای این بنر، توسط فردی در پایگاه بسیج ۹ شهید دستغیب زنجان چاپ و نصب شده است.

روی این بنر عین این عبارت نوشته شده بود: «هر چقدر که برجام ظهور امام زمان (عج) را به تعویق انداخت، تدبیر شگفت انگیز و حماسی اخیر امام خامنه‌ای در مواجهه با امان‌نامه امریکا شمارش معکوس ظهور را به صدا درآورده است. پایگاه بسیج ۹ شهید دستغیب».

این بنر توسط فردی به نام دکتر علیمحمدی که فرمانده این پایگاه است نوشته و پس از چاپ در ابعاد بزرگ در خیابان نصب شده است. با پیگیری بسیار، علیمحمدی پس از بیان نقدهایی که به برجام و نتایج آن داشت، گفت: با اینکه حرفش کاملاً قابل دفاع است، از طرف دوستان، مسئولان شهر و نیز سپاه تحت فشار است، ولی همچنان از موضعش دفاع می‌کند.

Share