با شرکت 110 تابلوی نقاشی صورت گرفت؛

برگزاری نمایشگاه گروهی نقاشی در آستارا+ تصاویر

نمایشگاه گروهی نقاشی هنرجویان «فضه فرزانه» با ۱۱۰ تابلوی نقاشی در سبک‌های مختلف هنری همچون تکنیک رئال، مدرن، انتزاعی، طراحی و کار با مرکب در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا برپا شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ۱۱۰ تابلوی نقاشی از ۷۰ هنرجوی نقاشی در این نمایشگاه به معرض نمایش عموم و فروش گذاشته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا به همین مناسبت به خبرنگار دیارمیرزا گفت: نمایشگاه گروهی نقاشی هنرجویان «فضه فرزانه» با ۱۱۰ تابلوی نقاشی در سبک‌های مختلف هنری همچون تکنیک رئال، مدرن، انتزاعی، طراحی و کار با مرکب در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا برپا شد.

شاپور تشرینی در آیین برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: حدود ۱۱۰ تابلوی نقاشی از ۷۰ هنرجوی نقاشی در این نمایشگاه به معرض نمایش عموم و فروش گذاشته شده است.

وی این نمایشگاه را چهارمین نمایشگاه گروهی هنرجویان «خانم فرزانه » مربی نقاشی مدارس شهرستان آستارا با ۱۸ سال سابقه تدریس دانست و آثار قابل‌عرضه در این نمایشگاه را در سبک‌های مختلف هنری نظیر تکنیک رئال، مدرن، انتزاعی، طراحی و کار با مرکب ذکر کرده و تصریح کرد: هنرجویان«خانم فرزانه » برای خلق این آثار یک سال وقت گذاشته‌ و کوچکترین هنرمند این نمایشگاه چهار سال و بزرگترینشان ۳۵ سال دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا مدت‌زمان برپایی این نمایشگاه را یک هفته از یکم تا ششم تیر دانست و بیان کرد: علاقه‌مندان به هنر نقاشی می‌توانند همه‌روزه در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر و از ساعت ۱۷ عصر تا ۲۰ غروب از آثار فاخر این نمایشگاه دیدن کنند.

در پایان این آئین از مربی و هنرمندان نقاش، با اهدای هدایایی تجلیل شد.

شهرستان آستارا در شمال غرب استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و ۴۰۰ هنرمند در هفت انجمن هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ساماندهی شده است.

Share