از ۲۲ لغایت ۲۷ صورت می‌گیرد؛

برگزاری نمایشگاه نقاشی حامیان فرشتگان کانون سندروم داون گیلان

نمایشگاه نقاشی حامیان فرشتگان کانون سندروم داون استان گیلان از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۷ تیر ۹۸ توسط کانون خیریه و مردم نهاد سندروم داون استان گیلان برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نمایشگاه نقاشی حامیان فرشتگان کانون سندروم داون استان گیلان از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۷ تیر ۹۸ توسط کانون خیریه و مردم نهاد سندروم داون استان گیلان برگزار می گردد.

به گفته فرحناز قطب زاده مدیر کانون سندروم داون استان گیلان از آنجا که کانون سندروم داون استان گیلان یک تشکیلات خیریه است، لذا در راستای تحقق اهداف خود نیازمند کمک ها و حمایت های مالی است. درهمین راستا تصمیم بر این شد که نمایشگاهی برگزار شده و مربیان هنری کانون سندروم داون آثار هنری ارزشمند خود را که شامل نقاشی های انتزاعی و دکوراتیو، هنرهای دستی، چرم دوزی، معرق، هنرهای تجسمی و … است، به فروش برسانند.

دکتر قلیزاده رییس هیئت مدیره کانون سندروم داون گیلان نیز در این خصوص خاطرنشان کرد: هدف کانون سندرم داون استان گیلان از برپایی چنین نمایشگاه هایی توانمند سازی سندرم داونی ها در استان گیلان است و در این راستا در کانون سندرم داون، کلاس های آموزشی و برنامه های دیگری نیز برگزار می شود.

این نمایشگاه، صبح ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء خیابان سعدی رشت دایر خواهد بود.

سود حاصل از فروش آثار هنری متعلق به فرزندان کانون سندروم داون استان گیلان می باشد.

Share