حسن کربلایی خبرداد:

برگزاری سه ویژه برنامه محوری در هفته عفاف و حجاب در گیلان

کربلایی با بیان اینکه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر گیلان همه توانش را برای اجرای بهتر این فریضه الهی به ویژه در زمینه عفاف و حجاب در گیلان بکار گرفته است افزود: تقارن هفته حجاب و عفاف با میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها بهترین فرصت برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر گیلان امروز در نشست هماهنگی برگزاری هفته عفاف و حجاب در رشت گفت: امروزه که دشمن همه ترفندهایش را برای به چالش کشیدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر به ویژه مسئله عفاف و حجاب بکار بسته، وظیفه همگان به ویژه مسئولان اجرایی و رسانه ملی برای خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان، بکارگیری شیوه های نوین در گسترش این فرهنگ دینی است.
حسن کربلایی با بیان اینکه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر گیلان همه توانش را برای اجرای بهتر این فریضه الهی به ویژه در زمینه عفاف و حجاب در گیلان بکار گرفته است افزود: تقارن هفته حجاب و عفاف با میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام ا.. علیها بهترین فرصت برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب است.
وی از برگزاری ۳ویژه برنامه محوری در گیلان در هفته عفاف و حجاب در گیلان خبر داد و افزود: برگزاری همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده بیستم تیر در پیاده راه فرهنگی رشت، همایش آمران به معروف و ناهیان به معروف با عنوان رستگاران در تاریخ ۲۲تیر و همایش مسئولان دستگاه های اجرایی با محوریت عفاف و حجاب و با موضوع تحکیم بنیان خانواده در استانداری گیلان در تاریخ ۲۲ تیر از مهمترین این برنامه هاست.

Share