با حضور اثری از دبیر بخش عکس دیارمیرزا

برپایی نمایشگاه گروهی عکس «فصل اول – برداشت آزاد»

نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «فصل اول – برداشت آزاد» جمعه ۱۴ تیرماه ساعت ۱۶ به همت باشگاه عکاسان طنین با دو شاخه مستند و خلاقه و با نمایش ۳۳ اثر از ۲۸ عکاس در ابعاد ۴۰ در ۶۰ در نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «فصل اول – برداشت آزاد» جمعه ۱۴ تیرماه ساعت ۱۶ به همت باشگاه عکاسان طنین با دو شاخه مستند و خلاقه و با نمایش ۳۳ اثر از ۲۸ عکاس در ابعاد ۴۰ در ۶۰ در نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو برپا شد.

داوری و انتخاب این آثار توسط امین سعیدی، مریم شمخالی و بهزاد بهروزنیا انجام شده و امیرحسین ابراهیمی، عطیه اصلانی، امیرحسین آژده، زهرا ایرانی، علی بدیع، سعید پارسی‌پور، مریم سادات تفتی، فهیمه سادات تولائیان، سبحان جودی، پریناز جهانی مهمانی، ندا حاجی‌آقابزرگی، احمد خلیلی، محسن خانی، میلاد رسولی، سمانه راهی، اسماعیل رضایی، سید مهدی رفعت‌زاده، پریسا ریاحی وفا، مهسا ریاحی وفا، حسین سلیمی، احسان شربتی، سحر ظهوری، سمیه عطار، لیلا عزیزی، پری قورچیانی، جلیل نوری، نگار نمازی و عرفان یاورنیا هنرمندان حاضر در نمایشگاه هستند.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند از ۱۵ تا ۲۰ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به فرهنگ‌سرای سرو به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.

گفتنی است پریناز جهانی مهمانی عضو تحریریه، عکاس خبری و دبیر بخش عکس پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا است که با ثبت تصویری از کارخانه کود آلی رشت در این نمایشگاه حضور یافته است.

Share