دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر گیلان:

برخورد پلیس در ماجرای زن رقاص خیابان گلسار هوشمندانه بود

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان گیلان برخورد پلیس در ماجرای زن رقاص خیابان گلسار شهرستان رشت یک برخورد هوشمندانه بود، گفت: عده ای به دنبال این بودند تا از نحوه برخورد مأموران با زن رقاص فیلم‌برداری کرده و جهت بد نشان دادن نظام، آن را به شبکه‌های ماهواره‌ای ارسال کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حسن کربلایی در همایش طلایه‌داران امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر در مسجد محمد رسول‌الله (ص) آستارا اظهار کرد: عبارت «موسی به دین خود عیسی به دین خود» یک تفکر انگلیسی بود که با این تفکر می‌خواستند مردم را نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت کنند.

وی با بیان اینکه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در مانع‌شدن از انجام یک منکر آن‌هم در خیابان خلاصه نمی‌شود، گفت: تشکیل جمهوری اسلامی ایران، سرنگون کردن رژیم طاغوت و جنگ هشت‌ساله با صدام بعثی ازجمله مصادیق بارز امربه‌معروف و نهی از منکر بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان گیلان ابزارهای استکبار جهانی جهت تهاجم فرهنگی و مقابله با نظام و انقلاب اسلامی را گوناگون دانست و افزود: رسانه و شبکه‌های مجازی ازجمله ابزارهای به‌روزی هستند که می‌توان به کمک آن‌ها در برابر تهاجم فرهنگی استکبار جهانی ایستادگی کرد.

کربلایی با اشاره به اینکه یک‌عده از امربه‌معروف و نهی‌ از منکر در خیابان هراس دارند و این هراس به‌واسطه شیطان در دل آن‌ها ایجادشده است، تصریح کرد: مدلینگ‌ها با پوشیدن لباس‌های مخصوص و در قبال دریافت پول در سطح شهر برای شرکت‌های اروپایی تبلیغ می‌کنند که دستگاه قضا، ناجا و سپاه باید با آن‌ها برخورد کند.

وی با تأکید براینکه برخورد مأموران نیروی انتظامی در ماجرای زن رقاص خیابان گلسار شهرستان رشت یک برخورد هوشمندانه بود، اذعان کرد: یک‌عده به دنبال این بودند تا از نحوه برخورد مأموران نیروی انتظامی با زن رقاص فیلم‌برداری کرده و جهت بد نشان دادن نظام آن را به شبکه‌های ماهواره‌ای ارسال کنند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان گیلان با اشاره به پروژه نفوذ دشمن از طریق مدیران نالایق دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: بخش اعظمی از پرونده‌های دادگستری به دلیل وجود مدیران نالایق به زدوبندهای مالی مربوط است و با هر زدوبندی حقی از بیت‌المال ضایع می‌شود.

کربلایی تحریم را یکی دیگر از ابزارهای دشمن جهت جنگ با ایران اسلامی دانست و گفت: تحریم می‌کنند تا زندگی برای مردم ایران سخت شود، زمانی که زندگی، سخت اداره شود مردم به خیابان‌ها می‌ریزند تا نسبت به دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی اعتراض کنند.

وی با بیان اینکه طرح ناظر یک طرح سراسری است که در سطح استان گیلان نیز اجرا می‌شود، افزود: در قالب این طرح افرادی که داخل خودرو اقدام به کشف حجاب می‌کنند شناسایی‌شده و از آن‌ها تعهد کتبی اخذ می‌شود که در صورت تکرار، خودرو به پارکینگ منتقل‌شده و شخص خاطی جریمه می‌شود.

Share