جعفرزاده ضمن انتقاد از سخت‌گیری‌های اجتماعی

باید تنش‌های داخلی را به حداقل رساند | مردم گرفتاری‌های بی‌شماری دارند نباید سربه‌سر آنها گذاشت

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین مجلس، به تاثیر برخوردهای غلط بر ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت تاکید کرد: اقدامات غلط ما هم شکاف میان مردم و حاکمیت را بیشتر می‌کند، هم عقده‌ها و کینه‌هایی پدید می‌آورد که در مجموع خوب نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از اعتمادآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد از سخت‌گیری‌های اجتماعی در شرایطی کنونی کشور، گفت: با توجه شرایط فعلیِ کشور که با انواع و اقسام تحریم‌ها و دشمنی‌های بین‌المللی مواجه است، باید تنش‌های داخلی را به حداقل رساند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: برخورد قهری با بخشی از جامعه در شرایط فعلی اصلا عقلانی نیست.

جعفرزاده به تاثیر این نوع برخوردها بر ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت تاکید کرد: اقدامات غلط ما هم شکاف میان مردم و حاکمیت را بیشتر می‌کند، هم عقده‌ها و کینه‌هایی پدید می‌آورد که در مجموع خوب نیست.

وی افزود: وقتی مردم با مشکلات فراوان اقتصادی و تورم و بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند و گرفتاری‌های بی‌شماری دارند نباید سربه‌سر مردم گذاشت و با تشدید سخت‌گیری‌ها آنان را به خشم رساند.

این نماینده مجلس در خصوص علت برخوردهای غلط با مردم گفت: نبود آموزش و بی‌اطلاعی از علل برخورد غلط است، و اینکه ما نمی‌دانیم طرفی که روبه‌روی ماست در انجام این جرم چقدر تقصیر دارد و به خاطر قصور خود حاکمیت، حکومت و اجتماع است که این فرد در این مسیر افتاده، نادیده گرفته می‌شود.

Share