در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی ارتش سرخ گیلان؛

بازگشت علی عشوری‌زاد و امید سام‌کن به سپیدرود رشت

تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود اقدام به جذب مدافع اسبق خود کرده و یک دستیار جدید به کادر فنی این تیم ملحق شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، باشگاه سپیدرود رشت در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود اقدام به جذب امید سامکن مدافع اسبق خود و علی عشوری زاد دستیار اسبق علی نظرمحمدی کرد.

بازگشت دوباره سامکن به سپیدرود

امید سامکن سابقه بازی در تیم‌های نیروی زمینی و پیکان تهران، سپیدرود رشت و خونه به خونه بابل را داشته و برای دومین بار به تیم فوتبال سپیدرود رشت ملحق شد، وی متولد ۷ اردیبهشت ۱۳۷۵ بوده و توانایی بازی در تمامی پست‌های دفاع و همچنین هافبک دفاعی را دارد.

سامکن در فصل ۹۷-۹۸ موردتوجه تیم فوتبال استقلال تهران قرارگرفته و حتی با این تیم قرارداد داخلی منعقد کرد، وی پس از چند جلسه تمرین مورد تائید شفر سرمربی وقت استقلال در لیگ هجدهم قرار نگرفته و مجدداً به سپیدرود رشت بازگشت، سامکن در سپیدرود نیز فرصت حضور در لیگ هجدهم را پیدا نکرده و به همراه علی نظرمحمدی به خونه به خونه بابل در لیگ دسته اول ملحق شد.

عشوری زاد دستیار علی نظر در لیگ یک

علی عشوری زاد دستیار سال‌های اخیر علی نظرمحمدی پس از توافق با سرمربی سرخ‌های شهر باران، مجدداً به این تیم پیوست و در لیگ دسته اول فصل ۹۸-۹۹ دستیار علی نظرمحمدی خواهد بود، عشوری زاد به همراه علی نظرمحمدی سابقه صعود به رقابت‌های لیگ برتر را داشته و با برکناری علی نظرمحمدی در لیگ برتر، از سپیدرود کناره‌گیری کرد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از انتصاب علی نظرمحمدی به‌عنوان سرمربی، قرارداد محمد نزهتی را تمدید کرده و موفق به جذب مهیار نوری شد، این تیم در فصل نقل و انتقالاتی با خروج محمد بلبلی، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، میثم تهیدست و میلاد شیخی سلیمانی مواجه شده است.

Share