پس از 18 فقره سرقت؛

انهدام باند سارقان منازل خالی از سکنه در انزلی

سرهنگ مجید حسینی، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری ۳ سارق و ۲ مالخر با ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد افزود: این سارقان با شناسایی منازل خالی از سکنه با سنگ فرز و ابزار برشکاری اقدام به بریدن درب و پنجره و وسایل منزل می کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری ۳ سارق و ۲ مالخر با ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید حسینی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل خالی از سکنه در شهرستان بندرانزلی، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها موفق به شناسایی یک متهم در این پرونده‌ها‌ شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی متهم را در محل کارش دستگیر کرده و در بازرسی از محل دستگیری وی وسایل سرقتی از قبیل شیرآلات، یک تخته فرش، چندین پمپ آب و درب و پنجره دوجداره و یک موتور یخچال کشف کردند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه متهم در بررسی فنی پلیس به هویت ۲سارق و ۲ مالخر اعتراف کرد اظهار داشت: سارقان و مالخرها در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

حسینی با بیان اینکه سارقان در بررسی فنی پلیس به ۱۸ فقره سرقت منازل خالی از سکنه اعتراف کردند اظهار داشت: این سارقان با شناسایی منازل خالی از سکنه با سنگ فرز و ابزار برشکاری اقدام به بریدن درب و پنجره و وسایل منزل می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان با بیان اینکه سارقان ۳۵،۳۸ و ۵۳ ساله سابقه دار بوده و به همراه ۲ مالخر ۲۳ و ۲۵ساله با تکمیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست، حفاظت فیزیکی منازل خود را با نصب حفاظ و دوربین تجهیز کرده و از رها کردن منزل بدون سرکشی و کنترل خودداری کنند.

Share