علی نظرمحمدی: خدا را شکر که سپیدرود منحل نشد

انتظار صعود از سپیدرود عجیب است | با جذب سه بازیکن پرونده نقل و انتقالات ما بسته می‌شود

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان این نکته که از سال قبل تنها دو بازیکن بزرگسال برای این تیم مانده‌اند گفت: همین که این تیم منحل نشد باید خدا را شکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، علی نظرمحمدی اظهار داشت: انتظار صعود داشتن از تیمی که تا آستانه انحلال رفت و از تیم فصل گذشته‌اش تنها دو بازیکن بزرگسال حفظ شده‌اند، انتظار زیادی است.

سرمربی تیم سپیدرود در ادامه بیان داشت: از فصل گذشته تنها میثم فردوسی و پویا نزهتی برای ما مانده‌ اند و البته یک بازیکن رده سنی امید که برای بزرگسالان هم بازی می ‌کرد به اسم هومن ربیع زاده و پس انتظار صعود داشتن از چنین تیمی قدری عجیب می‌ نماید.

نظرمحمدی تصریح کرد: ایجاد هماهنگی نه با پول حل می‌شود، نه با رفاقت، نه با من بمیرم و تو بمیری و نه با هیچ چیز دیگر. تنها عاملی که می ‌تواند ایجاد هماهنگی کند، زمان است و زمان و احتمال اینکه ما هفته‌ های ابتدایی مسابقات از فرم ایده‌آل دور باشیم و امتیازاتی از دست بدهیم وجود دارد، تیمی با این همه تغییرات برای هماهنگی به زمان نیاز دارد و هواداران و رسانه‌ها باید این موضوع را درک کنند و این زمان را به تیم بدهند.

سرمربی سپیدرود با اشاره به اینکه تعدادی بازیکن به خدمت گرفته است بیان داشت: در نظر داریم فصل آینده با تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها وارد مسابقات شویم و برای کامل کردن تیم تنها ۳ بازیکن دیگر نیاز داریم. یک دروازه‌بان، یک مهاجم و یک بازیکن لب خط و با جذب این سه بازیکن پرونده نقل و انتقالات این فصل ما بسته خواهد شد.

Share