فرماندار تالش در جلسه کمیته برنامه ریزی مطرح کرد:

اعتبارات عمرانی شهرستان تالش امسال ۹ درصد افزایش یافت

سید عیسی مهدوی با اشاره به افزایش ۹ درصدی اعتبارات شهرستان افزود: از مجموع این اعتبارات مبلغ ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبار استانی، ۱۱میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان از منابع نفت و گاز و در جزء ۱۴ ردیف ۹۵۰هزار نیز ۲۱میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان تالش به ریاست سید عیسی مهدوی، فرماندار و با حضور محمود شکری، نماینده مجلس و مسئولین شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد

سید عیسی مهدوی، فرماندار تالش در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان تالش گفت: امسال ۴۲ میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان اعتبارات عمرانی برای ۲۲۴پروژه و ۵۱ برنامه تنظیم شده اختصاص یافته است.

وی با اشاره به افزایش ۹ درصدی اعتبارات شهرستان افزود: از مجموع این اعتبارات مبلغ ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبار استانی، ۱۱میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان از منابع نفت و گاز و در جزء ۱۴ ردیف ۹۵۰هزار نیز ۲۱میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

مهدوی گفت: بسیاری از پروژه های دوره های گذشته اتمام یافته و دولت اهتمام به بهره برداری از پروژه های نیمه تمام داشته تا از نتایج مثبت ان بهره مند گردیم.

وی  گفت: هدف از اجرای پروژه های عمرانی علاوه بر ابادانی کشور پیام ایستادگی و راست قامتی ملت ایران در برابر فشارهای دنیای استکبار دارد و این فشارها تاثیری در اراده و استقامت مردم ایران نداشته و نخواهد داشت.

فرماندار تالش با اشاره به شیطنت استکبار جهانی با خروج از برجام، گفت: استکبار جهانی قصد آسیب به نظام مقدس از طریق خروج از برجام داشت اما همچنان در جبهه جهانی ایران پیروزو امریکا منزوی است و حرفی برای گفتن ندارد.

مهدوی ادامه داد استکبار جهانی به معاهده بین المللی اهمیت نداده و پایبند تعهدات خود نبود ولی تاکنون نتوانسته کاری از پیش ببرد و این نتیجه استقامت و پایداری مردم ایران در سایه مقام معطم رهبری است.

Share