واگذاری باشگاه ملوان دو شرط اساسی دارد

اطلاعیه باشگاه ملوان در پی اعلام آمادگی پذیرفتن مسئولیت باشگاه توسط دو عضو سابق هیئت‌مدیره

باشگاه ملوان انزلی در پی اعلام آمادگی دو عضو سابق هیئت‌مدیره این باشگاه مبنی بر پذیرفتن مسؤولیت باشگاه ملوان، با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط واگذاری باشگاه را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در پی اعلام آمادگی سیروس مرادی و مهرداد اسکندری از اعضای سابق هیئت‌مدیره باشگاه ملوان انزلی برای انجام امورات تیم فوتبال ملوان تا تعیین تکلیف مالکیت این باشگاه، باشگاه ملوان انزلی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

«طی چند روز اخیر متن درخواستی با امضای آقایان مرادی و اسکندری منتشر گردیده که بر اساس آن نامبردگان درخواست تحویل گرفتن باشگاه ملوان را نموده‌اند.

لذا جهت استحضار عزیزان یادشده و همچنین مردم قهرمان شهرستان بندرانزلی خاطرنشان می‌گردد جهت واگذاری باشگاه ملوان دو شرط اساسی توسط هیئت‌مدیره تعیین گردیده که برای همگی متقاضیان محترم تاکنون تشریح شده است.

شرط اول تأمین مبلغ پنج میلیارد تومان جهت تسویه بخشی از بدهی‌های بر جامانده گذشته، ازجمله بدهی‌های خارجی، گشوده شدن پنجره نقل و انتقالات و دستمزدهای معوقه بازیکنان و کادر فنی تیم‌های پایه و بانوان است.

شرط دوم نیز تأمین پنج میلیارد تومان ضمانت‌نامه معتبر بانکی و یا به وثیقه نهادن ملکی با ارزشی معادل همین مبلغ است که در صورت رها شدن تیم توسط متقاضی به هر دلیل، از ایجاد بحران در میانه فصل جلوگیری گردد.

بنابراین چنانچه این عزیزان توانایی جهت فراهم نمودن موارد یادشده را دارند، امکان واگذاری سهام در سریع‌ترین فرصت ممکن وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است ازآنجایی‌که فرصت بسیار کمی تا رسیدن به تصمیم نهایی برای تیم ملوان در فصل جاری وجود دارد مقتضی است درخواست مذکور با مستندات لازم در اولین فرصت به وکیل محترم باشگاه تحویل گردد.»

Share