فرماندار رودبار در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی:

استادیوم رستم‌آباد و استخر بانوان رودبار امسال افتتاح می‌شوند

محمد صالح ضیایی، فرماندار رودبار گفت: دو پروژه معوق استادیوم ورزشی رستم آباد و استخر بانوان این شهرستان امسال به بهره برداری می رسند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، محمد صالح ضیایی در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی شهرستان که در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) رودبار برگزار شد، اظهارداشت: ورزش عامل صلح و نزدیکی ملت هاست و رضایت مندی، اشتیاق و تخلیه هیجان های مخرب و منفی از آثار ورزش کردن است.

وی افزود: از اینکه ورزشکاران عزیز رودباری هم مدال های افتخار ملی و بین المللی کسب می کنند، به خود می بالیم؛ آقای بهنام جلوه کاپیتان تیم ملی والیبال و خانم سارا خوش جمال فکری که اولین سهمیه المپیک بانوان را کسب کرد از افتخارات ورزشی نه چندان گذشته رودبارند.

وی ادامه داد: اکنون چلچراغ تیم ملی فوتبال کشور آقای علیرضا جهانبخش، ماشین گلزنی تیم فوتسال بانوان خانم فاطمه اعتدادی، تیم های هاکی بانوان، قایقرانی، بوکس، کشتی و دیگر ورزش ها نام رودبار را بر بلندای افتخارات می نشانند.

ضیایی همچنین گفت: دولت تدبیر و امید و در رأس آن رئیس جمهوری به رغم تنگناهای اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه نگاه ویژه ای به مقوله ورزش دارند و در شهرستان رودبار هم دو پروژه معوق استادیوم ورزشی رستم آباد و استخر بانوان رودبار امسال به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: رودبار یکی از مستعدترین شهرستان ها در رشته های مختلف ورزشی است.

منوچهر جمالی افزود: در سال های اخیر همگام با توسعه زیرساخت های شهرستان رودبار در زمینه راه، آب و گاز و دیگر بخش ها در مقوله ورزش هم گام های بلندی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها برای جذب اعتبارات ورزشی استفاده کرده ام گفت: برای تجهیز و تکمیل سالن های ورزشی و زمین چمن های مصنوعی اقدامات خوبی صورت گرفته و به پیگیری ها در این زمینه ادامه خواهیم داد.

نماینده رودبار در مجلس یادآور شد: کم تحرکی سلامتی افراد جامعه را به خطر انداخته و باید تلاش کنیم با ورزش به سلامتی جامعه خود در همه زمینه ها دست یابیم.

در این مراسم علاوه بر اجرای برنامه های ورزش زورخانه ای و هنری، از ۸۰ ورزشکار مدال آور و دختران هنرمند رودبار تجلیل شد.

شهرستان رودبار در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.

Share