با حضور جمعی از مسئولین؛

آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا برگزار شد+ تصاویر

آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا در سالن اجتماعات سپاه این شهرستان برگزار شد و در این مراسم از خدمات حجت الاسلام یحیی عبادیان تجلیل و حجت الاسلام یعقوب نمازی شیرآباد به عنوان سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا منصوب شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با حضور جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات سپاه این شهرستان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این آیین با اشاره به زندگی امام صادق (ع) گفت: عصر ایشان دوران علمی بود و کرسی درس این امام در دانشگاه محل تبیین علوم بوده و ایشان مکتبی را برای زنده کردن اسلام اصلی و ناب محمدی پرورش داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری علمای بزرگ اهل تسنن را مفتخر به شاگردی امام صادق دانست و بیان کرد: این بُعد علمی این امام باید به طور مفصل بحث شده و علم جدید امروز متأثر از دانش بزرگ ایشان است، جانورشناسی، فیزیک، شیمی، علم نجوم و علوم مختلف متاثر از ایشان بوده و نباید در مورد این مسئله غفلت کرد.

وی امام صادق (ع) را یک فعال علمی، سیاسی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: فعالیت‌های امام صادق (ع) یک عنصر موفق بود و ایشان بیش از ۴ هزار نفر نیرو داشته و آن چنان شهرت پیدا کرده بودند که به امام تقاضای قیام می‌کردند، امامت معنای یک حکومت است و کسانی که حکومت را از سیاست جدا می دانند هم در زمان امام صادق (ع) و هم امروز حضور دارند.

مکتب امام صادق (ع) ایستادگی در برابر ظلم است

تسخیری زندگی امکان ناپذیر بدون غرب به گفته عده ای را یک سخن بیهوده دانست و عنوان کرد: شش هفت سال به نام مذاکره برای برجام وقت تلف شده و حل تمام مشکلات را به توافق برجام ربط می‌دهند، مگر آنها قابل اعتماد هستند؟ مکتب امام صادق (ع) ایستادگی در برابر ظلم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان دعوت ترامپ برای مذاکره را فریب دانست و بیان کرد: افتخار سران کشورهای عربی این بوده که آمریکا به آنها لقب گاو شیرده خود را داده است.

انقلاب اسلامی شکل گرفت تا بینی آمریکا، انگلیس و اسرائیل به خاک مالیده شود

وی با بیان اینکه همواره باید حواسمان به مستکبران زمان بوده و آمریکا و غرب متوجه قدرت ایران نیستند، گفت: چرا عده ای در داخل کشور از حرکت ناو آمریکایی می ترسند؟

تسخیری هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران را تخلیه دانش غرب دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامی شکل گرفت تا بینی آمریکا، انگلیس و اسرائیل به خاک مالیده شود، امروز ما در موضع موفق قرار داشته و برای مستکبران استخوان گلو شده ایمک تجهیزات نظامی ما تیری بوده که خداوند پرتاب می کند.

ارتباط نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه با ستاد نمازجمعه بسیار مهم است

امام جمعه آستارا در این آیین با تشکر از خدمات ۴۰ ساله حجت الاسلام عبادیان در این سنگر گفت: حاج آقا ابادیان یک شخصیت ولایتمدار و انقلابی بوده و فرد با روحیه انقلابی همواره در صحنه حضور داشته و سنگر را خالی نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ‌نیا ارتباط نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه با ستاد نمازجمعه را بسیار مهم دانست و گفت: همه باید در خدمت آحاد جامعه بوده و بسیجیان عزیز با خدمت رسانی در تمام عرصه ها وظیفه انقلابی گری و آتش به اختیاری خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

با پرچم‌های “یا زهرا” می‌توان معجزه آفرید

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در آیین تودیع و معارفه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه این شهرستان بازنشستگی در پاسداری از انقلاب را بی معنی دانست و گفت: پاسدار نظام و انقلاب همواره خستگی ناپذیر بوده و حاج آقا عبادیان امروز همچون گذشته دغدغه مند و مسئولیت‌پذیر یار و یاور سربازان خودشان هستند.

سرهنگ جهانبخش آرمان با اشاره به پایداری مردم، نظام و انقلاب در هشت سال دفاع مقدس به اذعان دشمن گفت: جوانان غیور میهن در دفاع مقدس ثابت کردند با پرچم‌های “یا زهرا” می‌توان معجزه آفرید.

آرمان مکتب دفاع مقدس را عاشورایی دانست و بیان کرد: نسل امروز انقلاب نیز با برگرفتن رهنمودهای شهدای جنگ، شهید حججی ها را تحویل جامعه داده و نظام و انقلاب ما امروز در صلابت کامل ایستاده است.

در پایان این مراسم از خدمات ۴۰ ساله حجت الاسلام یحیی عبادیان تجلیل و حجت الاسلام یعقوب نمازی شیرآباد به عنوان سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا منصوب شد.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

Share