از گوشی‌های سامسونگ تا ال‌جی

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار+ جدول

در هفته گذشته اکثر مدل‌های سامسونگ و اپل با کاهش قیمت نسبی همراه بودند، اما این این اتفاق برای مدل‌های دیگر برند‌های بازار رخ نداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تلفن‌های همراه از همان ابتدای تولید و عرضه به بازار، با سرعت چشمگیری تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات در جهان شدند، حالا تلفن‌های همراه با استفاده از سیستم‌عامل هوشمند و ویژگی‌های کاربردی و جذاب مانند ثبت تصویر و ویدئو با کیفیت بالا، اتصال به اینترنت پرسرعت و برخط بودن، قابلیت‌های زیادی را به خریداران خود ارائه می‌دهند که این مدل دستگاه‌های هوشمند را در زمره پرفروش‌ترین محصول بازار قرار می‌دهد. در این گزارش قصد داریم به صورت هفتگی، به آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند موجود در بازار نگاهی بیاندازیم. در هفته گذشته اکثر مدل‌های سامسونگ و اپل با کاهش قیمت نسبی همراه بودند، اما این این اتفاق برای مدل‌های دیگر برند‌های بازار رخ نداد.

*تمامی قیمت‌ها به تومان است*

**در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند. **

شرکت سامسونگ

پس از عرضه سری پرچمدار گلکسی S10، حالا با ورود مدل‌های سری گلکسی A مانند گلکسی A80 و A50 و سری M شامل مدل‌های M10 و M20، میان‌رده‌های سامسونگ وارد بازار می‌شوند. سامسونگ در سال‌های اخیر با توسعه بخش میان‌رده‌های خود حضور خود را در این بخش گسترش داده است، به نظر می‌رسد با محبوبیت برند‌های چینی، سامسونگ قصد ندارد بازار میان‌رده‌ها را به آسانی به این شرکت‌ها واگذار کند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۲ تیر) +جدول

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۲ تیر) +جدول

شرکت هوآوی

شرکت هوآوی تنوع محصولات بالایی دارد که شامل مدل‌های رده‌بالا و پرچمدار این شرکت و سری آنر و Y است که همگی جزو تلفن‌های پرفروش بازار محسوب می‌شوند. این شرکت در سال‌های اخیر با ارائه محصولات با کیفیت به همراه قیمت مناسب توانسته رشد عالی در زمینه فروش تلفن همراه داشته باشد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۲ تیر) +جدول

شرکت اپل

شرکت اپل بیش از ۱۰ سال است که خانواده آیفون را تولید می‌کند، هرساله نیز چند مدل جدید از این سری را به بازار عرضه می‌شود. اپل در سال گذشته از مدل آیفون XS به همراه نسخه قدرتمندتر آیفون XS Max و نسخه ارزان‌تر آیفون XR رونمایی کرد که هر سه مدل جزو سری پرچمدار سال ۲۰۱۸ این شرکت محسوب می‌شوند. تا چندی دیگر نیز مدل‌های جدید آیفون وارد بازار می‌شوند و انتظار می‌رود در آن زمان قیمت مدل‌های سال‌های قبل این شرکت کمی کاهش داشته باشد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۲ تیر) +جدول

شرکت شیائومی

شرکت شیائومی در چند سال اخیر با ارائه مدل‌های باکیفیت، ارزان قیمت و متنوع توانست در یک شرکت درجه دو به یکی از برترین برند‌های تلفن هوشمند در جهان تبدیل شود. این شرکت همچنین با ارائه لوازم جانبی کاربردی در جعبه تلفن همراه نیز توانسته تا نظر مشتریان زیادی را به سمت محصولات خود جلب کند. شیائومی چندی پیش از سری پرچمدار می ۹ رونمایی کرد که هم‌اکنون در چهار مدل مختلف در بازار به فروش می‌رسند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت شیائومی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۲ تیر) +جدول

شرکت نوکیا

نوکیا با پیوستن به شرکت HMD شروعی دوباره در صنعت تلفن همراه داشته است، در چند سال اخیر همکاری این دو شرکت موجب شده تا تلفن‌های همراه بسیار باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ای با برند نوکیا به بازار عرضه شود. در حال حاضر نیز نوکیا مدل‌های باکیفیتی در بخش میان‌رده‌های بازار دارد که مورد توجه خریداران قرار گرفته و فروش بالایی دارند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت نوکیا در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۲ تیر) +جدول

شرکت ال‌جی

شرکت ال‌جی در چند سال اخیر با کاهش تولید در بخش تلفن همراه مواجه شده و به این ترتیب مدل‌های کمی از این مدل در بازار یافت می‌شود، در حال حاضر بسیاری از گوشی‌های همراه ال‌جی مربوط به سال‌های گذشته است و از محصولات جدید این برند محسوب نمی‌شود. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۲ تیر) +جدول

شرکت وان‌پلاس

تنها ۵ سال از تاسیس شرکت وان‌پلاس می‌گذرد و اولین تلفن هوشمند این شرکت در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد. این شرکت هر ساله از مدل پرچمدار خود به همراه یک یا دو نسخه فرعی رونمایی می‌کند. در حال حاضر پرچمدار سال جدید این شرکت یعنی وان‌پلاس ۷ به همراه وان‌پلاس ۷ پرو به بازار وارد شده و قابل خریداری است. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت وان‌پلاس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۲ تیر) +جدول

شرکت سونی

سنی در حال حاضر مدل‌های متنوعی را در بازار ایران به فروش نمی‌رساند، پس از افت این شرکت در فروش تلفن همراه، مدل‌های کمی از سونی به بازار ایران وارد شدند و در حال حاضر نیز بیشتر مدل‌های سال‌های گذشته این برند در بازار یافت می‌شود که قیمت و مشخصات خوبی دارند و طرفداران این برند می‌توانند مدل‌های باکیفیتی را در میان مدل‌های موجود پیدا کنند. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت سونی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۲ تیر) +جدول

شرکت اچ‌تی‌سی

شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی نیز همچون سونی، نوکیا و ال‌جی در چند سال اخیر نتوانست در بازار تلفن همراه به عنوان یک برند مطرح باقی بماند و در نتیجه تولیدات خود را کاهش داد، این شرکت در حال حاضر مدل‌های محدودی در بازار ایران داردکه انتخاب را برای طرفداران این برند کمی سخت می‌کند، اما در هر صورت تولیدات اچ‌تی‌سی همچنان میتواند به عنوان یکی از انتخاب‌ه‍‌ای مشتریان برای خرید تلفن همراه باشد. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت اچ‌تی‌سی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۲ تیر) +جدول

شرکت جی‌ال‌ایکس

تنها برند ایرانی بازار تلفن همراه به طور قطع به حمایت خریداران ایرانی نیاز دارد، برند جی‌ال‌ایکس با تولید مدل‌های اقتصادی در تلاش است تا در میان بازار رقابتی تلفن‌های هوشمند به عنوان برندی قابل اطمینان شناخته شود، با خرید از این شرکت می‌توانید از مدل‌های ارزان و در عین حال باکیفیت ایرانی جی‌ال‌ایکس بهره‌مند شوید. در ادامه آخرین قیمت تلفن‌های هوشمند شرکت جی‌ال‌ایکس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۲ تیر) +جدول

Share