معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت خبر داد:

سقوط کارگر ساختمانی از ارتفاع ۵ متری در رشت | آسیب‌دیدگی شدید کارگر ۳۹ ساله

شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت اظهار داشت: سقوط کارگر ۳۹ ساله به داخل گودال به ارتفاع ۵ متر سبب آسیب دیدگی شدید وی از از ناحیه دست و کمر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حادثه سقوط کارگر ۳۹ ساله به داخل گودال در ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه روز گذشته ۳۰ تیر ۹۸ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا دو دستگاه خودروی نجات بهمراه ۷ تن از آتش نشانان از ایستگاه ۴-۵ به محل حادثه واقع در گلسار جنب بیمارستان گلسار اعزام شدند.

شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه کارگر ۳۹ ساله(علی-آ) که در گودالی به ارتفاع ۵ متر سقوط نموده بود مشاهده می شد.

وی با بیان اینکه بواسطه شدت آسیب های وارده کارگر قادر به حرکت نبوده است، افزود: تیم نجات سریعا نسبت به برپایی تجهیزات نجات و نیز برقراری شرایط ایمن، تثبیت قسمتهای آسیب دیده؛ مصدوم را از عمق ۵ متری به سطح زمین منتقل کردند.

همین گزارش حاکی است: در این رخداد کارگر ساختمانی که از ناحیه دست و کمر به شدت دچار آسیب دیدگی شد در حال جوشکاری بوده که ناگهان به داخل گودالی با ارتفاع ۵ متر سقوط نمود.

گفتنی است، مصدوم سریعا توسط عوامل اورژانس به بیمارستان گلسار رشت منتقل شد.

Share