توسط بسیج رسانه استان گیلان

۷ رسانه یاور فلسطین در گیلان معرفی شدند | دیارمیرزا رسانه برتر قدس شد

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان گیلان، هفت رسانه یاور فلسطین این استان را معرفی کرد و افزود: تمامی رسانه‌های مکتوب و مجازی گیلان، یاور مردم مظلوم فلسطین هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهدی پارسا با اشاره به فعالیت بیش از یک هزار فعال رسانه‌ای و فضای مجازی در گیلان اظهار کرد: استان گیلان در حوزه کمی و کیفی مطبوعات کشور دارای جایگاه ویژه‌ای است که باید برای ارتقای بیش‌ازپیش آن تلاش شود.

وی با بیان اینکه فعالیت رسانه‌های گیلان در انتشار اخبار و رویدادهای جبهه مقاومت و به‌ویژه فلسطین کم‌نظیر است، افزود: در روز جهانی قدس شاهد انتشار بیش از سه هزار و ۶۰۰ خبر با موضوع قدس و نه به معامله قرن بودیم.

مسؤول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به رسانه‌های برتر استان در جشنواره رسانه‌های یاور فلسطین گفت: در جشنواره این استان در بخش خبرگزاری‌ها، ایرنا، فارس و تسنیم و در بخش رسانه‌های مکتوب، روزنامه نسیم و در بخش پایگاه‌های خبری، هشت دی، دیار میرزا و گیل خبر به‌عنوان رسانه‌های یاور فلسطین توسط کارگروه رصد، تحلیل و بررسی صاحب این عنوان شدند.

پارسا با اشاره به اینکه تمامی رسانه‌های مکتوب و مجازی گیلان، یاور مردم مظلوم فلسطین هستند، تصریح کرد: رسانه‌هایی که دارای بیشترین و کیفی‌ترین اخبار، گزارش‌های تصویری و مصاحبه و یادداشت با موضوع فلسطین و قدس شریف بودند، توسط کمیته داوران پنج‌نفره رصد و شناسایی و معرفی شدند.

وی با اشاره به تجلیل از رسانه‌های یاور فلسطین گیلان بیان کرد: در بخش ویژه جشنواره یاور فلسطین نیز از کانال صداوسیمای گیلان در شبکه‌های اجتماعی به دلیل دقت، تعدد و انتشار سریع اخبار روز جهانی قدس تقدیر می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به معرفی تیتر برتر این جشنواره خاطرنشان کرد: به‌زودی تیتر برتر اخبار روز جهانی قدس رسانه‌های مجازی و مکتوب این استان نیز با همکاری جمعیت حمایت از مردم مظلوم فلسطین باهدف تکریم پدیدآورندگان آثار فاخر در مطبوعات انتخاب، معرفی و تقدیر می‌شود.

Share