باقری در واکنش به فوتوشاپی خواندن توان موشکی ایران:

کوچکترین قدم اشتباهی بردارید شما را برای همیشه از صفحه روزگار Shift+Delete می‌کنیم

حجت الاسلام باقری گفت: با زبان کامپیوتر جوابتان را می دهم؛ اگر فکر می کنید توان دفاعی و نظامی ما تصاویر ساختگی است کافی است کوچکترین قدم اشتباه را بردارید تا شما و آن مولود نامشروع یعنی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را برای همیشه از صفحه روزگار Shift+Delete کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام محمد جواد باقری امام جمعه اسالم در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان آیات قرآن و روایات اهل بیت (علیهم السلام) به مذمت سوءظن و بدگمانی به دیگران پرداخت و افزود ریشه بسیاری از گناهان مانند دروغ، تهمت و غیبت از سوءظن نشأت می گیرد. بعضی ها ذره بین برداشته اند و در زندگی مردم سرک می کشند. این کار موجب ریختن آبروی افراد و حتی بروز اختلافات و کینه های عمیق می شود.

باقری با بیان اینکه چهار هفته است که از تریبون نماز جمعه پیگیر تعویق کنکور هستیم ولی متأسفانه هنوز کسی صدای دانش آموزان را نمی شنود گفت: تمام تلاش ما این است که نسل جوان به کشور و مسئولان خود اعتماد داشته باشند و الآن بهترین فرصت برای مسئولان است تا این اعتماد را با شنیدن صدای نسل جوان ایجاد کنند.

وی با انتقاد از استعفای برخی وزیران و عدم پاسخگویی نسبت به نحوه عملکردشان در دوران مسئولیت افزود: واقعا جای تأسف دارد که در بحبوحه کنکور وزیر آموزش و پرورش با سودای انتخابات مجلس استعفاء می دهد. آقای بطحائی از وزارت شما گل گرفتیم از وکالت شما گلاب خواهیم گرفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسالم با اشاره به نقش مهم صداوسیما در انتقال درخواست های مردمی گفت: خیلی جالب است در رسانه ملی برای «ملخ» گفتگوی ویژه خبری برگزار می شود ولی برای بررسی درخواست دانش آموزان برای تعویق کنکور هیچ برنامه ای نمی گذارند. صدا و سیما برای بررسی تعویق کنکور گفتگوی ویژه خبری برگزار کند تا موافق و مخالف دلایل خود را بگویند.

امام جمعه اسالم به سفرهای مقامات اروپایی و همچنین نخست وزیر ژاپن به ایران برای انتقال پیام ترامپ اشاره کرد و گفت: وقتی محکم و قاطع در برابر دشمن بایستیم خودشان با پای خودشان به سراغ ما می آیند چون به اقتدار و قدرت ما پی می برند ولی وقتی ما سست باشیم آنها ما را به هر جا که بخواهند خواهند کشید.

باقری در ادامه تصریح کرد: پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب به نخست وزیر ژاپن مبنی بر اینکه رئیس جمهور آمریکا را حتی شایسته انتقال پیام هم نمی داند آب سردی بر پیکر نظام سلطه واستکبار جهانی بود و هیچگاه آمریکا این چنین خوار و خفیف نشده بود و همانطور که بنده در خطبه قبل هم عرض کردم دیگر هیچ مذاکره ای با آمریکا انجام نخواهد شد چرا که مذاکره تحت فشار هیچ معنایی جز باج خواهی ندارد.

حجت الاسلام باقری در پاسخ به ادعای مضحک یکی از مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه موشک های ایران فتوشاپ است گفت: با زبان کامپیوتر جوابتان را می دهم؛ اگر فکر می کنید توان دفاعی و نظامی ما تصاویر ساختگی است کافی است کوچکترین قدم اشتباه را بردارید تا شما و آن مولود نامشروع یعنی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را برای همیشه از صفحه روزگار Shift+Delete کنیم.

Share