محورهای شمالی کشور اشباع است

پلیس راهور: تا اطلاع ثانوی به استان‌های شمالی سفر نکنید!

رئیس پلیس راهور گفت: محورهای شمالی کشور در حال حاضر به علت حجم بالا تردد اشباع شده است.در خواست پلیس از هموطنان عدم مراجعه به این محورها تا اطلاع ثانوی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار سید کمال هادیان‌فر با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی گفت: محورهای شمالی کشور در حال حاضر به علت حجم بالا تردد اشباع شده است.

او افزود: در خواست پلیس از هموطنان عدم مراجعه به این محورها تا اطلاع ثانوی است و امیدواریم که هموطنان به هشدارهای پلیس اهمیت بدهند.

رئیس پلیس راهور ادامه داد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج به چالوس (از ابتدای محور تا کیلومتر ۴) سنگین و طول محور پر حجم و روان است.
او اضافه کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور قزوین-رشت (محدوده‌های تونل منجیل و رودبار) سنگین و فوق سنگین و طول محور نیمه سنگین است.

سردار هادیان‌فر با اشاره به وضعیت ترافیکی دیگر محورهای مواصلاتی گفت: همچنین ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز (محدوده گالری امام زاده هاشم) نیمه سنگین و (محدوده‌های گزنک تا بایجان و سه راهی چلاو) سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

او در پایان گفت: ترافیکی در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و روان است و سایر محورهای کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

Share