پیش بینی وضعیت آب و هوای گیلان طی روزهای آینده

پایداری هوای گرم همراه با رگبار در برخی مناطق گیلان

مازیار غلامی، سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از پایداری هوای گرم و مرطوب در استان همراه با رگبار و در برخی مناطق تگرگ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مازیار غلامی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است بنابراین تا پایان هفته هوای گرم و مرطوب پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی این مدت گاهی با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار در بعضی نقاط شرایط برای رگبار و رعد و برق (اوایل صبح – بویژه عصر و شب)، گاهی وزش باد و در مناطق مستعد احتمال تگرگ مهیاست.

غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، بعضی نقاط رگبار و رعد و برق عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، رگبار و رعد و برق پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۳۴ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۳ درجه مربوط به دیلمان ذکر کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۳۱ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۲۱ درجه عنوان کرد.

Share