سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت:

وزیر ورزش جلوی نابودی تیم‌های ریشه‌دار را بگیرد| آقایان شمال کشور را فقط به چشم تفریح می بینند

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: وظیف وزیر ورزش و جوانان است که جلوی نابودی تیم های ریشه دار را بگیرد چون با شرایط کنونی تیم‌های ریشه‌دار نابود خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، نادر دست نشان با اشاره به شرایط ادامه همکاری اش با سپیدرود رشت گفت: یک سال دیگر با سپیدرود قرارداد دارم. چند جلسه هم در این زمینه با یکی از مسئولان برگزار کردیم اما شرایط سپیدرود بلاتکلیف است و اگر به همین منوال اوضاع باشد تا چند روز آینده به رشت خواهم رفت تا با سپیدرود تسویه حساب کنم تا شرایط کاری خودم را برای سال آینده بدانم و بلاتکلیف نباشم.
وی افزود: وضعیت سپیدرود هنوز مشخص نیست و امروز در اخبار خواندم که این تیم را برای مزایده گذاشتند. واقعاً سپیدرود حیف است.
سرمربی سپیدرود رشت اضافه کرد: متاسفانه زیر ساخت ها برای فعالیت در ورزش مناسب نیست. از دید من بخش خصوصی که جای خود دارد، خود وزارت ورزش باید به داد تیم های ریشه دار برسد. برق شیراز، پاس همدان، ابومسلم مشهد و… الان کجا هستند؟ سپیدرود که شرایطش اینگونه است. ملوان هم شرایط خوبی ندارد. سپیدرود هم اوضاعش مشخص است. از آن طرف نساجی هم وضعیت مناسبی ندارد و بلاتکلیف است. این تیم ها قسمتی از فوتبال ایران هستند و مسئولان نباید اجازه دهند اینکه اوضاع این تیم ها اینگونه باشد.
دست نشان گفت: وزیر ورزش باید از نابودی این تیم ها جلوگیری کند. در میان این همه جلسه یک بار هم بیایند و در مورد نابودی این تیم های ریشه دار کارگروه تشکیل دهند تا ببینند مشکل از کجا است.
وی تصریح کرد: شما اگر نگاه کنید، بیشتر افتخارات ورزش ایران در المپیک، مسابقات جهانی را شمالی ها آوردند. چرا آقایان شمال کشور را فقط به چشم تفریح می بینند. واقعاً در همه زمینه های ورزشی در شمال کشور استعدادهای زیادی وجود دارد که مطمئناً با این روش خواهند سوخت. واقعاً باید همتی آهنین صورت بگیرد تا از نابودی این تیم های ریشه دارد جلوگیری شود.
پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: در فوتبال حرفه ای امروز بدون پول نمی شود به کار ادامه داد. همه تیم های ریشه دار ما هوادار دارند و برای موفقیت فقط نیاز به حمایت مالی دارند تا از نابودی آنها جلوگیری شود.

Share