بعد از سخنان سردار عبدالله پور در اجتماع آمران به معروف و ناهیان از منکر

واکنش “صدای امریکا” به سخنان اخیر فرمانده سپاه قدس گیلان

مجموعه رسانه‌ای ضد انقلاب وابسته به دولت آمریکا (VOA) نتوانست ترس خود را از حضور نیروهای بسیجی در حوزه امر به معروف پنهان کند و نسبت به سخنرانی اخیر سردار عبدلله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجموعه رسانه‌ای ضد انقلاب وابسته به دولت آمریکا (VOA) نتوانست ترس خود را از حضور نیروهای بسیجی در حوزه امر به معروف پنهان کند و نسبت به سخنرانی اخیر سردار عبدلله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان واکنش نشان داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان روز گذشته و در اجتماع آمران به معروف و ناهیان از منکر استان گیلان در رشت خبر حضور ۲۲ هزار بسیجی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را اعلام کرد که این واکنش “صدای امریکا” را در پی داشت.

واکنش مستقیم و عجولانه این رسانه ضد انقلاب نسبت به بیانات فرمانده سپاه قدس گیلان نشان از آن دارد که دشمن در حوزه ترویج بی‌حیایی برنامه‌ریزی کرده است و حضور نیروهای بسیجی و متعهد به انقلاب را مانع تحقق اهداف خود می‌داند.

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، امروز دشمن در حال فروپاشی موریانه‌ای است و بروز چنین واکنش‌هایی نشان دهنده هدف‌گیری‌های صحیح فرماندهان کشور است.

Share