نوبخت از نمایندگان خواست که وحدتی را که در حال حاضر دارند حفظ و مستحکم‌تر کنند

واکنش رمضانپور به اظهارات منتسب به دکتر نوبخت: کاملا کذب است!

احمد رمضانپور نرگسی که در این مراسم حضور داشت در گفتگو با دیارمیرزا ضمن تکذیب این ادعای مطرح شده از سوی یک پایگاه خبری گفت: بنده این اظهارات را کاملا کذب می دانم و در این مراسم اقای نوبخت صحبتهای بسیاری خوبی انجام دادند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روز پنجشنبه ۹ خردادماه ضیافت افطاری حامیان دولت در تالار پاسارگاد رشت با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری، سالاری استاندار گیلان، جمعی از نمایندگان مردم در مجلس و چهره های سیاسی برگزار شد.

اگرچه اظهارات نوبخت در این مراسم در هیچ رسانه ای بازتاب نیافت اما کانال منتسب به یک پایگاه خبری مدعی شد که نوبخت در این جلسه از نمایندگان حاضر در لیست امید انتقاد کرده است.

در همین راستا احمد رمضانپور نرگسی که در این مراسم حضور داشت در گفتگو با دیارمیرزا ضمن تکذیب این ادعای مطرح شده از سوی یک پایگاه خبری گفت: بنده این اظهارات را کاملا کذب می دانم و در این مراسم اقای نوبخت صحبتهای بسیاری خوبی انجام دادند.

رمضانپور نرگسی افزود: در این جلسه معاون ریس جمهوری با اشاره به اینکه برای انتخابات سال ۹۲ از بنده دعوت شده بود که به ستاد آقای روحانی برای سخنرانی بیایم که متاسفانه دو ساعت قبل از اینکه برنامه شروع شود آن را لغو و درب ستاد را قفل زدند. در حالی که بنده ۴ دوره نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بودم و رای مردم را داشتم اما در آن زمان و با تفکری که وجود داشت زمینه ساز این مسئله شده بود.

این عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان با بیان اینکه نوبخت تفرقه را عامل مخرب در جامعه دانسته است، گفت: وقتی در جامعه تفرقه باشد آدمهایی بر سر کار خواهند آمد که مردم، نمایندگان مردم و حتی آزادی را نادیده می‌گیرند.

وی ادامه داد: از سال ۹۲ همه چیز عوض شد و اتحاد و وحدت و اعمال نظر در جامعه به راحتی صورت می‌گیرد.

رمضانپور نرگسی در ادامه به تاکید دکتر نوبخت به وحدت در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: دکتر نوبخت به دفاع ۸ ساله ایران مقابل عراق اشاره کرد و گفت ما در این جنگ تحمیلی عملیاتهایی داشتیم که در آن شکست خورده بودیم اما هیچگاه ناامید نشدیم و تجدید قوا کردیم. بنده از همه نمایندگان می‌خواهم که وحدتی را که در حال حاضر دارند حفظ و مستحکم‌تر کنند.

رمضانپور خطاب به رسانه ای که چنین صحبتهای را به دکتر نوبخت منتسب کرده بود، یادآور شد: حتما انها منابعی دارند که چنین حرفهایی را می‌زنند باید از آنها پرسید که منابعشان چه کسی یا کسانی هستند؟!

وی ادامه داد: در این جلسه دکتر نوبخت عنوان کردند که حاضر هستند در جلسه ای دیگر با حضور نخبگان سیاسی شرکت کنند و به تک تک سوالات پاسخ دهنم.

Share