باز هم درگیری بر سر حجاب در گیلان

واکنش حسن کربلایی به ضرب و شتم بانوی جوان توسط پلیس در گلسار رشت

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان، گفت: پس از ضرب و شتم بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر خمامی توسط جمعی از افراد لا ابالی، ضد انقلاب به دنبال خلق صحنه ای بود تا به تعبیر خودش جریان مردمی مقابله با مفاسد اجتماعی را خلع سلاح کرده و اصطلاحا برگی مشابه را رو کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن کربلایی در گفتگو با ۸دی با تلاش ضد انقلاب برای به انحراف کشاندن ماجرای هتک حرمت بانوی آمر به معروف در خمام، اظهار کرد: پس از ضرب و شتم بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر خمامی توسط جمعی از افراد لا ابالی، ضد انقلاب به دنبال خلق صحنه ای بود تا به تعبیر خودش جریان مردمی مقابله با مفاسد اجتماعی را خلع سلاح کرده و اصطلاحا برگی مشابه را رو کند.

وی افزود: نیمه شب سه شنبه ۲۸ خرداد زنی بدون حجاب در خیابان و در کنار دانشکده تربیت معلم بنت الهدی در گلسار رشت، اقدام به رقصیدن کرد و پلیس نیز به هر دلیل به او نزدیک نشد تا فتنه دیگری رخ ندهد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر گیلان، افزود: بنده سه قطعه فیلم طولانی از این خانم در اختیار دارم که حتی اقدام به زدن پلیس کرده و جوانی نیز در حمایت از این زن، اقدام به زدن سرباز همراه پلیس کرد.

کربلایی ادامه داد: این خانم به همراه یک جوان اقدام به ضرب و شتم مأمور پلیس و سرباز حاضر در محل کردند و عمق توطئه‌ی گردانندگان این بازیگری و هنر شیطانی این بود که هیچکدام از این صحنه ها در فضای مجازی منتشر نشده و فقط قطعه‌ای مشکوک پخش شده که مثلا فردی اقدام به هدایت این زن به کنار خیابان می کند.

وی با تأکید بر اینکه باید همه به‌هوش بوده و مراقب نقشه های مشابه باشیم، ادامه داد: آنان با توطئه گری دنبال این بودند تا نشان دهند که همینطور که آن خانم محجبه کتک خورده، جریان مقابل هم همین کار را کرده است!

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر گیلان، خاطرنشان کرد: بنده از دستگاه قضایی، پلیس و مدیران امنیت استان می خواهم تا به شکل همه جانبه و دقیق به این اتفاقات رسیدگی کنند، قطعا جریانات معاند نظام با برنامه دقیق در این طراحی نقش داشته و باید رسیدگی شود.

کربلایی با بیان اینکه همانطور که بارها اعلام شده ما در کار امر به معروف و نهی از منکر دنبال کار پلیسی نیستیم، تصریح کرد: باید همه مراقب نقشه های بیگانگان باشیم.

Share