جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور در دانشگاه گیلان:

هیچکس برای دفاع از انقلاب نباید منتظر دستور باشد | شعار «ما بن بست نداریم» نهادینه شود

زراعی با اشاره به اینکه با وجود مشکلات و فشارهای داخلی مختلف، ایران قدرت برتر نظامی و علمی در منطقه است، تاکید کرد: بر اساس حکم شرع هیچکس برای دفاع از انقلاب نباید منتظر دستور و مسئولی باشد و نباید دچار اشتباه تاریخی اجدادمان شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی اصغر زارعی ظهر چهارشنبه در همایش بسیج اساتید گیلان که در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم باید به صورت روزانه تکرار شود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره بر امیدواری تأکید دارند و در همین راستا باید شعار «ما بن بست نداریم» در درون هر فردی و جامعه نهادینه شود.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به نهضت بزرگ نفت و وابستگی ایران به فروش آن، بیان کرد: اگر نهضت نفت موفق عمل کرده و در خدمت جهان اسلام قرار می گرفت امروز شاهد وابستگی آمریکا به جهان اسلام بودیم.

زراعی با تاکید بر لزوم پیروی و اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: هیچ برکتی بزرگتر از ولایت فقیه نیست و وظیفه ما تحقق آن چیزی است که رهبر معظم انقلاب برای ما مشخص می کند.

رئیس اسبق سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه داعش دست نشانده آمریکا است، افزود: آمریکا با شکست فتنه ۸۸ از فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران مایوس شده و به ایجاد گروه ترویستی و جنایتکار داعش به منظور خدشه دار کردن چهره اسلام ناب محمدی (ص) پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد قوی رسانه های غربی در مذاکرات، گفت: خودباوری برخی افراد سبب حرکتی همسو با رسانه های غربی بود و با وجود تاکید ما وزارت خارجه مانع اعلام نظرات منتقدین در رابطه با مذاکرات شد.

زارعی همچنین با بیان اینکه در برجام امتیازات زیادی به آمریکایی ها داده ایم که باعث تعجب است، تصریح کرد: در کشوری که ۶۰۰ صفحه توافق و تفاهم توسط شورای امنیت تأیید می شود، چرا به تعداد انگشتان دست هم این توافقات خوانده نشده است!

وی با تاکید بر اینکه علت خروج آمریکا از برجام ناامیدی ترامپ در حمله نظامی به ایران است، افزود: آمریکا پس از خروج از برجام از حربه های دیگری نظیر تحریم، فضای مجازی و سایبری برای ضربه به جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده است.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه امروز ایران در بالاترین رتبه علمی طی دروان مختلف تاریخی خود قرار گرفته است، گفت: باید عمیقاً بپذیریم که برای ما بن بستی وجود ندارد و رفتار و عملکرد آمریکا در مقابل ایران نشان دهنده سردرگمی مقامات این کشور است.

زراعی با اشاره به اینکه با وجود مشکلات و فشارهای داخلی مختلف، ایران قدرت برتر نظامی و علمی در منطقه است، تاکید کرد: بر اساس حکم شرع هیچکس برای دفاع از انقلاب نباید منتظر دستور و مسئولی باشد و نباید دچار اشتباه تاریخی اجدادمان شویم.

Share