استاندار گیلان در مراسم معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان

همه نیازمند امر به معروف و تذکر هستیم | نیازی نیست صداوسیما سخنان بنده را تقویت کند

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت فقط زیر مجموعه های قوه مجریه نیست، گفت: هر سه قوه و نیز هرکسی که در مصدر کار عمومی قرار دارد، در مفهوم عام دولت نامیده می شود و همه نیازبه تذکر مردم داریم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای استان گیلان گفت: نقش صداو سیما در سطح ملی و استانی تعیین کننده است و میتواند چکیده افکار عمومی را به مردم و مسوولین منتقل کنند.

مصطفی سالاری اظهار داشت: هرکسی متصدی اموری در استان است، دوست دارد که نظرات و پیشنهادات را بداند و صدا وسیما بهترین نقش را در انتقال پیشنهادات و انتقادات ایفا می‎کند.

وی ادامه داد: صداو سیما ابزار امروزی امر به معروف و نهی ازمنکر است. از هر ابزاری می توانیم خوب یا بد استفاده کنیم با استفاده درست از فضای مجازی نیز این ابزار را هم در امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنیم.

سالاری با استقبال از نظارت مردم بر عملکرد دولت، یادآور شد: همه همکاران ما پاسخگو هستند و صدا وسیما انتقال دهنده انتقادات مردم نسبت به عملکرد دولت است.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت فقط زیر مجموعه های قوه مجریه نیست، گفت: هر سه قوه و نیز هرکسی که در مصدر کار عمومی قرار دارد، در مفهوم عام دولت نامیده می شود و همه نیازبه تذکر مردم داریم.

وی افزود: از مجموعه صدا و سیمای گیلان در پوشش خبرهای استان و سفرهای مدیران به نقاط مختلف قدردانی می‌کنم.

سالاری در پایان با ذکر یک خاطر و نحوه انتشار خبر اظهار کرد: در روز رشت صحبتهایی کرده بودم که دست اندرکاران باید رفتار خوبی داشته باشند و ارتباط نزدیک با مردم ایجاد شود اما متاسفانه تصویری از من را گذاشتند و صحبتهایی که از جانب بنده خوانده شده بود اصلا ربطی به من نداشت، با معاونت سیاسی سازمان تماس گرفتم و جوابی که به من دادند این بود که ما صحبتهای شما را تقویت کردیم که من از همینجا خواهش میکنم که صحبتهای ما را تقویت نکنید و هرچه است آن را به مردم بگویند.

گفتنی است در این مراسم محمدباقر باقرزاده به عنوان مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان معرفی شد.

Share