SID اعلام کرد:

نیمار متهم به تجاوز جنسی شد

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل متهم به تجاوز جنسی به زنی در پاریس شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از SID، بدبیاری‌های نیمار مهاجم برزیلی ادامه دارد.

بعد از مصدومیت در اردوی تیم ملی برزیل و پس گرفتن بازوبند کاپیتانی، اکنون رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که این بازیکن متهم به تجاوز به زنی در شهر پاریس فرانسه شده است.
مهاجم برزیلی چند ساعت پس از منتشر شدن این خبر نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و با منتشر یک ویدئو در اینستاگرامش خود را بی گناه اعلام کرد.

ستاره پاری سن ژرمن در این باره گفت: من به یک تجاوز متهم شده‌ام. این کلمه سنگینی است و خیلی گران تمام می‌شود اما اکنون به من چنین اتهامی زدند. شگفت زده شدم. خیلی بد بود. شنیدن این خبر ناراحت کننده بود، چون خودم را به خوبی می‌شناسم. می دانم هرگز چنین کاری نمی‌کنم.

نیمار در ادامه اظهار کرد: اتفاقی که در آن ماجرا رخ داد یک رفتار عادی بود. روز بعد اتفاق خاصی رخ نداد. مردم نظرات‌شان تغییر می‌کند. به همین خاطر اکنون به خاطر این اتهام شگفت زده هستم.

مهاجم برزیلی در پایان اظهار کرد: اتفاقی که رخ داد بر خلاف آن چیزی است که از آن حرف می‌زنند. خیلی ناراحت کننده است که جهان این چنین است. افرادی هستند که می‌خواهند از فرصت‌ها استفاده و اخاذی کنند. واقعاً غم انگیز و دردناک است. این یک حقه است. این اتفاق درسی برای من شد تا در آینده اجازه ندهم چنین مشکلاتی به وجود آید.

Share