در راستای استقرار پرونده الکترونیک سلامت؛

نسخه نویسی پزشکان در گیلان الکترونیکی می‌شود

متین رمضانی، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در راستای استقرار پرونده الکترونیک سلامت، نسخه نویسی الکترونیک از تیر ماه سال جاری، در گیلان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در راستای استقرار پرونده الکترونیک سلامت، نسخه نویسی الکترونیک از تیر ماه سال جاری، در گیلان اجرا می شود.

در هشتمین نشست کمیته پرونده الکترونیک سلامت که به همت مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه برگزار شد، فرآیندهای راه اندازی و اجرای پروژه نسخه الکترونیکی در راستای استقرار پرونده الکترونیک سلامت و با هدف بهبود و ارتقا کیفیت ارایه خدمات سلامت به جامعه و منطقی شدن هزینه های سلامت، مورد بررسی قرار گرفت.

متین رمضانی، مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهداف توسعه پروژه پرونده الکترونیک سلامت در استان گیلان، نسخه نویسی الکترونیکی را یکی از گام های اجرای پرونده سلامت عنوان کرد.

وی در ادامه با تاکید بر این که سیستم پرونده الکترونیک سلامت باید به جد در استان دنبال شود، گفت: در این راستا فراهم نمودن بستر فرآیند نسخه نویسی الکترونیکی در تمامی مراکز، اعم از بخش دولتی و خصوصی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار دارد.

در این نشست، گام های اجرای پروژه نسخه الکترونیکی در قالب WBS ارایه و مورد بررسی قرار گرفت.

Share