مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز گیلان

مخاطب ناموس رسانه است | صدا و سیمای مرکز گیلان آماده خدمت بی‌منت به مردم است

باقرزاده با بیان اینکه رسانه های استانی در توسعه استانها نقش بی بدیلی دارد، تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز گیلان برای خدمت بی منت به مردم آماده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد باقرزاده مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز گیلان در جلسه معارفه اش گفت: زمانی که وارد صدا و سیما شدم به عنوان کارشناس روابط عمومی بودم و مسئولیتم جداسازی روزنامه ها برای واحدها بود و امروز افتخار میکنم که از همان زمان در کنار همکاران بوده ام.

باقرزاده با بیان اینکه گیلان استان بزرگ و دارای مفاخر و مشاهیر زیادی است، گفت: گیلان استان علما و فقها است و سرزمین میرزا کوچک جنگلی است.

وی افزود: رسانه فراگیر رادیو و تلوزیون در همه جا وجود دارد و تاثیر بسازیی دارد، در این میان رسانه های استانی نقطه عطفی در تعاملات اجتماعی شناخته می شودند.

باقرزاده با بیان اینکه رسانه های استانی در توسعه استانها نقش بی بدیلی دارد، تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز گیلان برای خدمت بی منت به مردم آماده است.

وی افزود: رسانه ملی نقش همیشگی در گفتمان انقلاب اسلامی دارد و صداو سیمای گیلان سرباز خانواده شهدا است و انتشار دهنده فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز گیلان درباره اولویت های برنامه های خود گفت: صدا و سیما زبان گویا مردم و انقلاب است، بنابراین تقویت آموزه های دینی و اسلامی در ساخت برنامه ها، عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب در اولویت است. مخاطب ناموس رسانه است و باید در حفظ مخاطب و افزایش آن تلاش شود، انتشار انتقادات نه به معنای سیاه نمایی از دیگر برنامه ها است و فضای مجازی بسیار مهم است و باید این حوزه را تقویت کنیم.

وی در پایان گفت: بنده خود را همیشه سرباز رسانه ملی می دانم و از همه مدیران پیشین تشکر می‌کنم.

صداوسیما بهترین عرصه‌برای تقویت فرهنگ جامعه است

حسن ظهیری، مدیرکل سابق صداوسیمای مرکز گیلان نیز در این جلسه اظهار کرد: امیدوارم با پشتیبانی همه همکاران شاهد ارتقای این سازمان باشیم.

وی با اشاره به این مطلب که همواره در سال های گذشته بخشی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی داشتیم، تصریح کرد: شعاری که در علوم پزشکی است را باید در عرصه اجتماعی نیز به کار بریم و این شعار چیزی نیست غیر از «پیشگیری بهتر از درمان است».

ظهیری افزود: در عرصه فرهنگ باید چنین نگاهی باشد زیرا حوزه فرهنگ عمیق و تاثیرگذار است و صداوسیما بهترین عرصه‌برای تقویت فرهنگ جامعه است.

مدیرکل سابق صداوسیما مرکز گیلان گفت: مسئولان باید اعتبارات را برای پیشگیری و راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی اختصاص دهند و با ساخت سریال‌ها و تله فیلم‌ها به ساختن فرهنگ سالم در جامعه کوشش کنند.

Share