نیک می‌دانم که در این مسیر آماج تهمت‌ها، توهین‌ها و تخریب‌های فراوانی قرار خواهم گرفت

متن استعفانامه امیر احمدی فرد از شورای شهر انزلی منتشر شد

اینجانب نیک می‌دانم که در این مسیر آماج تهمت‌ها، توهین‌ها و تخریب‌های فراوانی قرار خواهم گرفت و از بی‌اخلاقی‌ها و ناجوانمردی‌ها در امان نخواهم بود، اما نظر به پیمانی که با مردم شریف شهرم در جهت توسعه و اعتلای انزلی قهرمان بسته‌ام، مصمم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شورای شهر انزلی در جلسه عصر امروز خود با استعفای امیر احمدی فرد از شورای شهر انزلی موافقت کرد.

هر ۷ عضو شورای شهر با استعفای احمدی فرد از شورا برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی موافقت کردند.

متن استعفا نامه امیر احمدی فرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست

هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته بجاست

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

توفیق خدمت در عرصه نمایندگی شورای اسلامی شهر بندرانزلی ثمره اعتماد مردم شریف و قهرمان این شهر به اینجانب و از الطاف بزرگ خداوند رحمن و رحیم بود که زبان را یارای شکرگزاری آن نیست. در طی این سال‌ها اینجانب تمام تلاش خود را صرف پاسداری از این اعتماد و ارتقای سطح مدیریت شهری به کار گرفته و خدای خویش را شاهد می‌گیرم که در این مسیر از هیچ کوششی دریغ ننموده‌ام و اعتقاد دارم تا رسیدن به شهری ایده‌آل و در شان مردم شریف بندرانزلی، با مدیریتی شایسته، سالم و همسو با اهداف والای انقلاب اسلامی، راهی بس دشوار و طولانی در پیش است و تبین درست اصول و ارزش‌ها و اصلاح امور لازمه این امر مهم است.
این حقیر ضمن تشکر از همراهان و حامیان خویش و با آرزوی سربلندی و عظمت جمهوری اسلامی ایران و عزت و اقتدار مردم قهرمان بندرانزلی و تمامی هم‌میهنانم و طلب توفیق روزافزون در خدمت برای همکاران خویش در جهت ادای وظیفه سنگینی که در شرایط حساس کنونی بر عهده دارند، بدینوسیله استعفای خود را از نمایندگی شورای اسلامی شهر بندرانزلی، خدمت اعضای محترم این شورا تقدیم می‌دارم.

قطعاً این حقیر به هیچ‌وجه ادعای توانایی مطلق و دانش برتر را نداشته و ندارم و اطمینان دارم که همانند تمامی هم‌نسلان و جوانان شهرم، از سر اخلاص و امیدوارانه به سوی کمال، رشد و توسعه شهر خویش قدم خواهم برداشت و بر آنم که اگر بار دیگر توفیق اعتماد مردم و جوانان و لطف حضرت حق در راستای خدمتگزاری بهتر نصیب اینجانب شد، این‌بار در جایگاهی دیگر صدای رسای جوانان و پیگیر مطالبات به حق مردم شهر مظلوم بندرانزلی باشم.
اینجانب نیک می‌دانم که در این مسیر آماج تهمت‌ها، توهین‌ها و تخریب‌های فراوانی قرار خواهم گرفت و از بی‌اخلاقی‌ها و ناجوانمردی‌ها در امان نخواهم بود، اما نظر به پیمانی که با مردم شریف شهرم در جهت توسعه و اعتلای انزلی قهرمان بسته‌ام، مصمم و با دلی آرام و قلبی سرشار از عشق به این مردم در ادامه راه قدم می‌نهم و با صدایی رسا اعلام می‌دارم “هستم بر آن عهد که بستم”.

Share