پروفسور علی کرمی در رشت:

ما شهید نداده‌ایم تا یک سلبریتی علت مرگ یک روحانی بشود | حوزه‌های علمیه درگیر مسائل جامعه نیستند

استاد دانشگاه بقیه‌الله(عج) اظهار داشت: ما ۳۰۰هزار شهید نداده‌ایم تا یک سلبریتی با فالوورهای خود به جایی برسد که علت مرگ یک روحانی به فجیع‌ترین شکل ممکن شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی کرمی، استاد دانشگاه بقیه‌الله(عج) در نشست خبری با عنوان «بررسی شیوه‌های عملیات روانی دشمن علیه جمهوری اسلامی و راهکارهای مقابله با آن» که در دفتر خبرگزاری بسیج استان گیلان برگزار شد، گفت: عملیات روانی دشمن مسئله جدیدی نیست و همیشه وجود داشته است.

هدف دشمن تغییر ساختار نظام ایران است | ریشه همه مشکلات کشور تغییر سبک زندگی است

وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه دشمن قبل از انقلاب برای بقای حکومت در ایران، فرهنگ و عقاید مردم را هدف گرفته بود تصریح کرد: پس از انقلاب، دشمن سعی در همراه کردن مردم با خود داشت و هدف آن ها تغییر ساختار نظام ایران شد.

پروفسور کرمی با بیان اینکه آمریکا به عنوان دشمن فرهنگ و عقاید همیشه در حال فعالیت است، گفت: بنده ریشه همه مشکلات کشور تغییر سبک زندگی می‌دانم همانطور که رهبری معظم انقلاب در گام دوم به آن اشاره کرده‌اند.

دشمنان از تمدن هزار و ۴۰۰ ساله کشور ما می‌ترسند

وی با بیان اینکه مشکل اصلی دشمن با خود ایران است گفت: دشمنان از تمدن هزار و ۴۰۰ ساله کشور ما می‌ترسند و می‌دانند که نظام جمهوری اسلامی حرف‌های تازه‌ای دارد و شاهد هستند که تیتر صحبت‌های دنیا حرف‌های ما است.

استاد دانشگاه بقیه الله(عج) اشاره به اینکه در دانشگاه‌های بزرگ غربی مانند دانشگاه هاروارد جملات بزرگان ایران نصب شده است، گفت: دشمنان از صدور انقلاب و اندیشه ما می‌ترسد.

سند ۲۰۳۰ تمام هویت ما را هدف قرار داده است | سلبریتی‌ها به دشمن کمک ‌می‌کنند تا تغییرات سبک زندگی انجام شود

کرمی با بیان اینکه الگوهای ما بسیار خوب است ولی از آنها استفاده نمی‌شود، تأکید کرد: دشمن، بت‌ها و الگوهای کارتونی ساخته که به تدریج پشت دفتر دانش‌آموزان ما جای می‌گیرد و این یعنی سند ۲۰۳۰ تمام هویت ما را هدف قرار داده است.

وی اظهار کرد: دشمن تغییر افکار، اندیشه‌ها و ارزش‌ها که منجر به تغییر گفتار، تغییر رفتار و عدم گفتمان‌ می‌شود را را هدف قرار داده است و در پی دستیابی به آن است که متاسفانه برخی در داخل کشور مانند سلیبریتی ها با آنها همراه می‌شوند و کمک می‌کنند تغییرات سبک زندگی انجام شود.

ما شهید نداده‌ایم تا یک سلبریتی علت مرگ یک روحانی بشود | باید از نفوذی‌ها ترسید

این استاد دانشگاه اظهار داشت: ما ۳۰۰هزار شهید نداده‌ایم تا یک سلبریتی با فالوورهای خود به جایی برسد که علت مرگ یک روحانی به فجیع‌ترین شکل ممکن شود.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ناکارآمدی نظام را به مردم نشان دهد، گفت: می‌خواهند کاری کنند که مردم از درون به نظام ضربه بزنند بنابراین باید از نفوذی‌ها بیشتر ترسید.

دشمن از مهدکودک‌ها شروع کرده است

کرمی با اشاره به اینکه دشمن از مهدکودک‌ها شروع کرده است، تصریح کرد: می‌خواهند با روش خودمان بر ما غلبه کنند همانطور که امام می‌فرمودند که سربازان من در گهواره‌ها هستند دشمن هم از این روش برای ضربه زدن استفاده کرده است و در حال ساختار شکنی‌ها هستند.

سیستم بانکی به عمد مردم را ناراضی می‌کند | ۲۰۳۰ همان تاریخی است که دشمن برای سرنگونی نظام تعیین کرده است

وی با بیان اینکه بروکراسی‌های اداری مردم را اذیت می‌کند، افزود: سیستم بانکی کاری می‌کنند که مردم را ناراضی کنند که از نظر من این کار عمدی است.

پروفسور کرمی با اشاره به اینکه سند ۲۰۳۰ همان سندی است که برای سال ۲۰۳۰ طرح ریزی شده است، افزود: ۲۰۳۰ همان تاریخی است که دشمن برای سرنگونی نظام تعیین کرده است.

دشمن شایعه می‌کند، منافق انتشار می‌دهد و جامعه اجرا می‌کند | جنگ غذا و تغییرات اقلیمی آغاز شده است

استاد دانشگاه بقیه‌الله(عج) با اشاره به اینکه دشمن در حال هدایت است، گفت: در حال حاضر دشمن شایعه می‌کند، منافق انتشار می‌دهد و جامعه اجرا می‌کند.

وی به پروژه کنترل ذهن آمریکا «M KUTTER» و پروژه «Fun vax» اشاره کرد و افزود: تحقیق کنید و ببنید که آمریکا چه کرده است.

پروفسور کرمی همچنین ادامه داد: جنگ غذا و تغییرات اقلیمی آغاز شده چون حتی غذا و آب و هوا بر سبک زندگی تاثیر دارد.

مردم ایران و نظام وابسته به فرد نیستند | جنگ روانی دشمن به اوج خود رسیده است | چرا جامعه روحانیت سکوت کردند؟

وی با بیان اینکه مردم ایران و نظام وابسته به فرد نیستند و حافظانی چون مردم و روح شهدا دارند، اظهار داشت: قبول کنید ‌که شهدا زنده‌اند و میلیون‌ها سردار مثل سلیمانی در کشور داریم.

این استاد دانشگاه با بیان این که جنگ روانی دشمن به اوج خود رسیده است، گفت: چرا اساتید دانشگاه‌ها بی‌تفاوت شدند و چرا جامعه روحانیت سکوت کردند؟

وی به حضور ناوگان آمریکا، فرستادن سیگنال جنگ، خروج از برجام و به حداکثر رسیدن تحریم‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: عملیات روانی نه فقط در موبایل بلکه در بانک‌ها و دانشگاه‌ها نیز به وضوح دیده می شود.

جنگ روانی دشمن از کلاسیک به نوین تبدیل شده است

کرمی جنگ روانی دشمن از کلاسیک به نوین تبدیل شده است، گفت: در این راستا از ابزارهایی چون تلویزیون و ماهواره استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات روانی در بانک و دانشگاه است آغاز شده است، گفت: جوان کشور ما همیشه در حال نگرانی هستند و دانشگاه‌ها رسالت خود را از دست داده‌اند.

استاد دانشگاه بقیه‌الله(عج) با بیان اینکه در کل دنیا دانشگاه‌ها ۴ وظیفه آموزش، پژوهش، کارآفرینی و تحول در جامعه را انجام می‌دهند، گفت: در کشور ما فقط دو مورد آن یعنی آموزش و پژوهش مورد توجه است که ۹۰ درصد پژوهش‌ها داده‌سازی است.

حوزه‌های علمیه درگیر مسائل جامعه نیستند | دخترانی که حجاب بر چوب می‌کنند مشکل معیشتی دارند

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه درگیر مسائل جامعه نیستند، افزود: دخترانی که حجاب بر چوب می‌کنند مشکل معیشتی دارند و هیچ مشکلی با نظام و نحوه پوشش ندارند.

کرمی به مستندهایی که در شبکه‌هایی مانند بی بی سی ساخته می‎شود اشاره کرد و افزود: در بی بی سی برنامه‌ای ساخته‌اند که روزه به سلامت بدن ضربه میزنند و با این کار می‌خواهند ریشه دین را بزنند.

هیچگاه جنگ نظامی رخ نخواهد داد | دشمن می‌خواهد مردم به خیابان‌ها بیایند

استاد دانشگاه بقیه الله(عج) با تاکید بر اینکه ما هم اکنون در جنگ جدی روانی هستیم، گفت: هیچگاه جنگ نظامی رخ نخواهد داد و دشمن سعی می‌کند ذهن‌ها را درگیر کند تا مردم به خیابان‌ها بیایند.

وی ادامه دهد: برای اینکه در مقابل این هدف دشمن بایستیم باید سعی کنیم خشم خودمان را در اختلافات داخلی کنار بگذاریم، همدلی و وحدت داشته باشیم و حرف‌های ما برگرفته از سخنان رهبری باشد.

از قوه قضائیه انتظار داریم با مفسدین دانه درشت برخورد کند

کرمی با بیان اینکه فساد و رانت‌خواری درد و زخم مردم است، گفت: از قوه قضائیه انتظار داریم به طور جدی با مفسدین دانه درشت برخورد کند زیرا عدم برخورد با این‌ها تاثیر جنگ‌ روانی بر مردم را افزایش می‌هد.

وی در پایان با بیان اینکه باید قبول کنیم که در گذشته برخوردهای خوبی صورت نگرفته است و این جای تاسف دارد که چرا در طول این ۴۰ سال اجازه دادیم این افراد در بدنه اقتصاد و اجتماع رشد کنند، اظهار داشت: تبعیض مردم را اذیت می‌کند و مردم منتظر اقدام عملی قوه قضایه هستند.

Share