رئیس فدراسیون فوتبال:

لیگ برتر را برگزار نمی‎‌کنیم | فروش بلیت در ورزشگاه‌‎های کشور باید الکترونیکی باشد

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فروش بلیت باید به صورت الکترونیکی در ورزشگاه‌‎های کشور باشد و ورزشگاه‌ها باید مجهز به دوربین مدار بسته باشند؛ در غیر این صورت نمی‌توانیم پاسخگو باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری یا لغو رقابت‌های لیگ برتر در فصل آینده، گفت: در صورت فراهم نبودن شرایط فصل آینده لیگ برتر را برگزار نمی‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فروش بلیت باید به صورت الکترونیکی در ورزشگاه‌‎های کشور باشد و ورزشگاه‌ها باید مجهز به دوربین مدار بسته باشند؛ در غیر این صورت نمی‌توانیم پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی صراحتاً اعلام کرده است که در صورت الکترونیکی نبودن فروش بلیت نمی‌تواند مانع از ورود جمعیت به ورزشگاه‌ها شود و همچنین در چنین شرایطی نمی‌توان ورزشگاه‌ها را کنترل کرد.

تاج اضافه کرد: چندین ورزشگاه‌ در استان‌ها وجود دارد که نمی‌‎توانند شرایط خود را بهبود ببخشند به همین جهت، بازی‌های آن‌ها باید در استان‌های همجوار برگزار شود. از نمایندگان مجلس درخواست کردیم به جای اینکه به فدراسیون فشار بیاروند که از اصول AFC پایین بیاییم به فکر تجهیز ورزشگاه‌ها باشیم.

Share