سوالات کیومرث بیات از هواداران سپیدرود:

لطفا یک نفر بیاید تا سپیدرود را تحویلش بدهم | نمی‌دانید با کمک یک میلیاردی نوبخت چگونه رفتار کرده‌اند

بیات نوشت: من واقعا متاسفم که شما را ناراحت کردم آیا مشکل سپیدرود من هستم؟ منی که پای هیچ‌یک از این مشکلات را امضا نکردم؟ آیا این استان بزرگتر ندارد؟ من کجای این استان هستم؟ از خدا می‌خواهم کمک کند این تیم نابود نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کیومرث بیات، مالک موقت تیم سپیدرود رشت با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اظهاراتی شرایط این باشگاه را تشریح کرد.

او نوشته است:

«سئوال از هواداران عزیز و با غیرت سپیدرود.

سئوالاتی در خصوص مشکلات سپیدرود وجود دارد که انتظار دارم یک لحظه خودتان را جای من بگذارید و با مراجعه به وجدان خود پاسخ این سئوال را پیدا کنید اگر جای من بودید چه تصمیمی می گرفتید؟

۱- مبلغ هفتصد میلیون تومان در همین چند روز گذشته از سوی کمیته تعیین وضعیت برعلیه سپیدرود رای صادر شده و باید ظرف ده روز تسویه شود والا سرنوشت ملوان گریبان ما را خواهد گرفت.

۲- مبلغ دو میلیارد تومان بدهکار بازیکنان و کادر فنی فصل گذشته هستیم که اگر پرداخت نشود تیمی وجود نخواهد داشت.

۳- مبلغ هشتصد و نود میلیون تومان تعهد باشگاه در قبال چکهای صادر شده آقای علی کریمی بر دین داریم که باید سعی کنیم به تعهد خود عمل نماییم.

۴- مبلغی حدود ششصد میلیون تومان بابت جذب بازیکنان جدید که اگر بخواهیم تیمی خوب ببندیم لازم داریم که اگر نباشد تیمی نخواهیم داشت.

۵- مبلغی بالغ بر پنج تا شش میلیارد هم بودجه سال آتی خواهد بود که اگر ردیف آن مشخص نشود چگونه روز را سپری کنیم.

عزیزان من روزی که تیم را به من واگذار کردند قرار بود یک هفته تا آمدن خریدار جدید مسئولیت بر عهده من باشد بشهادت همه حاضرین جلسه بارها تاکید کردم من مسئولیت مالی را نمی پذیرم و همه اعلام کردند خریداران صف ایستاده اند. در جلسه ای که هیات فوتبال حاضر به حضور نشد. در جلسه ای که هیچ‌یک از مسئولین احساس مسئولیت نکردند و اگر من برگه انتقال را امضا نمی کردم تیم بدون مالک می شد و از ادامه لیگ کنار گذاشته می شد.

استان گیلان دو میلیون جمعیت دارد لطفا یک نفر بیاید تیم را با این همه مشکلات تحویلش بدهم.

اگر بدانید با کمک یک میلیاردی دکتر نوبخت چگونه رفتار کرده اند به حال ما گریه خواهید کرد باز هم سیاسی بازی و گرو کشی.

این شرایط مبارک هر انسان دلیری باشد که می تواند ابراز وجود کند.

من هر روز دنبال صاحب اصلی تیم می گردم اما همه حاشا می کنند فقط خانم بخشی است که حرص و جوش این تیم را می خورد اما در جایی که به اصطلاح مردان پاپس می کشند از این انسان چه انتظاری داریم.

سئوال من این است با این همه فشار و بدهی آیا می توانم برای سرمربی تیم که پول نیم فصل خود را نگرفته یک بدهی پانصد میلیونی اضافه کنم؟

شما این کار را می کنید؟ با کدام بازیکن؟ با کدام پنجره نقل و انتقالات؟ من واقعا متاسفم که شما را ناراحت کردم آیا مشکل سپیدرود من هستم؟ منی که پای هیچ‌یک از این مشکلات را امضا نکردم؟ آیا این استان بزرگتر ندارد؟ من کجای این استان هستم؟ از خدا میخواهم کمک کند این تیم نابود نشود.

من امروز نتوانستم به دست نشان دروغ بگویم

Share