مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خبر داد:

فرصت مجدد ایثارگران جهت شرکت در آزمون استخدامی راه‌آهن گیلان

پاکاری گفت: با توجه به فراخوان جذب نیرو در راه آهن استان گیلان و عدم اعمال سهمیه برای ایثارگران در آزمون مربوطه، پیگیری ها و مکاتبات لازم صورت پذیرفت که با مساعدت و همکاری مسئولان راه آهن جمهوری اسلامی شرایط بهره مندی از سهمیه استخدامی حداقل ۲۵٪ برای ایثارگران فراهم گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عبداله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه پیگیری امور مربوط به اشتغال ایثارگران یکی از اولویت های بنیاد می باشد گفت: بنیاد شهید و امورایثارگران در راستای استفاده از تمامی ظرفیت ها در جهت اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران رایزنی و پیگیری های لازم را بعمل خواهد آورد.

وی افزود: با توجه به فراخوان جذب نیرو در راه آهن استان گیلان و عدم اعمال سهمیه برای ایثارگران در آزمون مربوطه، پیگیری ها و مکاتبات لازم صورت پذیرفت که با مساعدت و همکاری مسئولان راه آهن جمهوری اسلامی شرایط بهره مندی از سهمیه استخدامی حداقل ۲۵٪ موضوع ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی برای ایثارگران فراهم گردید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به اینکه سایت (karasa.ir) در تاریخ های ۱۲ و ۱۳ خرداد نسبت به فرصت مجدد جهت ثبت نام و ویرایش اطلاعات بازگشایی خواهد شد اظهار داشت: تمامی مشمولین ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در آگهی استخدام می توانند در آزمون فوق شرکت نمایند.

همچنین ایثارگران متقاضی بهره مندی از سهمیه حداقل ۲۵ درصد موضوع ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهره مندی از سهمیه مذبور می بایست وضعیت شغلی آنان در سیستم سجایا بنیاد الزاما “بیکار” ثبت شده باشد.

شایان ذکر است که جانبازان و آزادگان، فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یکسال اسارت و بالاتر همسر و برادر و خواهر شهید از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف می باشند.

Share