مدیرکل ورزش و جوانان گیلان مطرح کرد:

صومعه‌سرا بیشترین سرانه ورزشی گیلان را در اختیار دارد

بخشی با بیام اینکه صومعه سرا بالاتر از حد استانداردها برای ورزش جایگاه دارد، گفت:باید بر روی استفاده از ظرفیت ها در شهرستان صحبت شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، مریم بخشی در نشست با مسئولان و ورزشکاران صومعه سرا اظهار کرد: بیشترین سرانه ورزشی استان متعلق به صومعه سرا است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه ورزش به امکانات نیازدارد، افزود: صومعه سرا بالاتر از حد استانداردها برای ورزش جایگاه دارد.
وی با بیان اینکه هیچ شهرستانی به اندازه صومعه سرا دارای امکانات ورزشی نیست، گفت: باید بر روی استفاده از ظرفیت ها در شهرستان برنامه ریزی شود.

بخشی با اشاره به تلاش مجموعه های آموزشی صومعه سرا در تجهیز امکانات ورزشی تصریح کرد: امکانات صومعه سرا نیاز به رسیگی دارد اما با توجه به امکانات و زیرساخت هایی که در شهرستان وجود دارد نتیجه خوبی را شاهد نیسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به همه کمبودهای بودجه ای که وجود دارد قول می دهیم که در حد توان در زمینه امکانات، تجهیزات و زیرساخت های ورزشی شهرستان یاری کنیم.

در ادامه رستگار با بیان اینکه سرانه شهرستان صومعه سرا در حوزه ورزش یک و سه دهم متر مکعب است، اظهار کرد: ۱۹ سالن ورزشی، یک استخر و چند پروژه در دست اجرا در سطح شهرستان وجود دارد.

رئیس ورزش و جوانان صومعه سرا با اشاره به توسعه ورزش روستایی در سطح شهرستان افزود: امکانات و تجهیزات خوبی در زمینه ورزش در صومعه سرا توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای هفت هزار و ۳۲۵ ورزشکار ساماندهی شده است که از این میزان سه هزار و ۳۵۰نفر بانو هستند، گفت: رشته والیبال جانبازان و معلولان در سطح شهرستان فعال شده است.

Share