رئيس پليس راه گيلان خبر داد:

سقوط لودر در محور جواهر‌دشت-چابکسر منجر به مرگ یک نفر شد

سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان از جان باختن یک نفر بر اثر سقوط لودر در محور کوهستانی جواهردشت – چابکسر خبر داد و تصریح کرد: در این حادثه راننده ۳۷ ساله لودر به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راه استان گیلان از جان باختن یک نفر بر اثر سقوط لودر در محور کوهستانی جواهردشت – چابکسر خبر داد.

سرهنگ حسین محمدپور با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط یک دستگاه لودر در محور کوهستانی جواهردشت – چابکسر روستای سیاهکلرود بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه لودر که از محور کوهستانی جواهردشت به چابکسر درحال تردد بوده از مسیر جاده خارج و در دره سقوط کرده است.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده ۳۷ ساله لودر به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

سرهنگ محمد‌پور گفت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده لودر اعلام کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: عامل اصلی تصادفاتی که منجر به انحراف، واژگونی و خروج از جاده می‌شود، رانندگی با سرعت‌های بیش از حد مجاز است و تخطی از سرعت مطمئنه به خصوص در بین جوانان به عاملی برای سرگرمی و فرصتی برای خودنمایی تبدیل شده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان از تمام رانندگان خواست: هنگام تردد در جاده‌ها، رعایت نکات ایمنی را چاشنی رانندگی خود قرار دهند تا به لطف و یاری خدا شاهد بروز این‌گونه حوادث ناگوار نباشیم.

Share