نرگس دستیار باز هم پست گرفت

سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گیلان منصوب شد

نادر جهان آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در حکمی، نرگس دستیار را با حفظ سمت، به سرپرستی معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نادر جهان آرای در حکمی، نرگس دستیار را با حفظ سمت، به سرپرستی معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان منصوب کرد.

متن حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان بدین شرح است:

سرکار خانم نرگس دستیار

با سلام و احترام

نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت «سرپرستی معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان» به شما محول می گردد.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری  و  سیاست های رئیس جمهور محترم، نهایت سعی و تلاش خویش را در جهت تحقق اهداف مورد نظر فراهم سازید.

توفیق شما را در انجام این مسئولیت به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

نرگس دستیار متولد ۱۳۵۶ است و با ۱۳ سال سابقه آموزشی و مدیریتی، دارای مدرک کارشناسی ارشد تعلیم و تربیت اسلامی است. وی هم اکنون معاون  آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان است.

 پیش از این سید کمال حسین پور به مدت ۱۰ ماه معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان را عهده دار بود.

Share